poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Mehendi Nails + filmik.

Dziś przychodzę do Was z misternym wzorkiem który w internecie funkcjonuje jako Mehendi Nails. Mehendi to hinduski zwyczaj dekorowania dłoni, wygląda to trochę jak tatuaż z bardzo skomplikowanym a zarazem przepięknym wzorem. Czemu zatem nie udekorować tak paznokci? Nie widzę przeciwwskazań ;) Akurat wzorek który ja wybrałam nie jest zbyt szałowy ale ciężko było sie zdecydować na coś konkretnego więc zostałam przy czymś prostym :) Do tego wszystkiego dorzucam filmik, enjoy!








Kolor bazowy- Semilac Biscuit | Wzorek- Indigo Paint Gel | Pędzelek- Indigo 003 


Filmik:


Dajcie znać co myślicie!


Pozdrawiam
Odette :*

16 komentarzy:

  1. O matko! Takie coś to dla mnie dzieło sztuki! Chapeau bas! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo! + pazurki mają idealny kształt <3

    OdpowiedzUsuń
  3. to są żele na formie? Jak tak to wyglądają pięknie i naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Masz Ty oko! :D Dopiero się uczę i ćwiczę na sobie :)) Dziękuję!! :*

      Usuń
    2. :) a powiedz ty mi na jakich żelach pracujesz?
      A i jak na naukę pięknie CI idzie! Nie wiem czy ja, pracując w tym zawodzie i dziergając żele klientką jestem w stanie zrobić tak ładne pazurki. I cienkie! Uczysz się z Youtuba??

      Usuń
  4. Wspaniały efekt! Zawsze podziwiam osoby, które wyczarowują TAKIE cuda ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten motyw jest świetny! dzięki za tutek, muszę w końcu się skusić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kształt paznokci:) Gratuluję zdolności manualnych:)

    OdpowiedzUsuń
  7. oglądam kolejny Twój wpis i znowu się będę powtarzać... ehh słów mi brak - po prostu bardzo mi się podobają Twoje zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *