poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Mini krajobraz farbkami akrylowymi

I po Świętach. Jak minął Wam ten czas? Mnie wspaniale ale niesamowicie szybko! Jeszcze zanim wejdę w tryb pracoholika postanowiłam zrelaksować się przy wzorniku i farbkach akrylowych. Co z tej nudy wyszło? Mój pierwszy mini krajobraz. Przyznam, że jest to bardzo wciągające! Jak tylko odnajdę/kupię niebieską farbkę zacznę malować bardziej kolorowe krajobrazy (koniecznie z błękitnym, wiosennym niebem) :D  Tymczasem mniej pozytywne barwy oraz samotne drzewko.



Bardzo spodobała mi się taka dłubanina, chętnie popracuje nad techniką, spróbujcie- to wciąga!

Pozdrawiam!
Odette:*

25 komentarzy:

  1. przepiękny krajobraz!!! wygląda niemal jak ze starej fotografii - ta biało-czarna kolorystyka dodaje mu tylko uroku :)
    a co do malowania farbkami - ich zakup to była jedna z moich najlepszych decyzji :)) teraz nie wiem, jak wcześniej mogłam bez nich funkcjonować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki kochana! Co do farbek mam to samo, a tak zwlekałam z ich kupnem :D

      Usuń
  2. Jestem zachwycona! Wiele bym dała, by mieć coś takiego na paznokciach <3 Jesteś niesamowicie utalentowaną artystką <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, nawet nie wiesz jak mi miło to słyszeć... :*

      Usuń
  3. Prześliczne! Super wygląda właśnie to ze jest czarno-biale. Bardzo lubię takie zdobienia na paznokciach jednak zajmują one sporo czasu:/ nie wyobraża sobie zdobienia paznokci bez farb akrylowych.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, takie zwykłe farbki a tyle radochy! :)) Też lubie czarno-białe klimaty, ale marzy mi się krajobraz z prawdziwego zdarzenia, trawa i niebo :D

      Usuń
  4. Masz talent, super wygląda ten krajobraz :) Ja na początku nie wiedziałam, jak mogłam żyć bez farbek, a teraz z chęcią maluję też lakierami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, to drzewo i cały krajobraz wokół niego są tak perfekcyjne i piękne, że nie mogę uwierzyć, że zmieściło się na tak małej powierzchni :O

    OdpowiedzUsuń
  6. maaatko, świetne wykonanie. Brawo za doskonałą robotę !

    OdpowiedzUsuń
  7. WOOOOW jestem pod wrażeniem, pieknie wykonane :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne! Jak prawdziwy krajobraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. o mamuniu, sztuka na tak małym "płótnie", przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. małe dzieło sztuki, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne. O ile na lewej dłoni jeszcze może bym się pokusiła o zmalowanie czegoś takiego, to juz prawej sobie nie wyobrażam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wooow, jesteś bardzo zdolna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zdolna tylko cierpliwa (czasami:D ) hehe

      Usuń
  13. Zawsze marzyłam o ładnych paznokciach,no i udało się.Dziękuję za świetne wykonanie.Pięknie się prezentują,choć jako klientka,byłam trochę niecierpliwa.Wielki talent w tych ,szczupłych paluszkach.Już nie mogę się doczekać następnej wizyty.Prawdziwa artystka z Pani.Super.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo piękne, chcąc natychmiast próbuje

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej, ale ktoś tu ma talent. Ja uwielbiam takie paznokcie, ale nigdy nie potrafiłam sobie takich zrobić

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *