czwartek, 2 kwietnia 2015

Wielkanoc blisko? Robimy paznokcie!

Zbliżają się Święta. Nie zapominamy o pazurkach, nie ma mowy! Może nie są to typowe, wielkanocne zdobienia ale moim zdaniem idealnie pasują na tę okazję. Delikatne, jasne, pozytywne. Nie ma króliczków, jajek i pisklątek ale jest elegancko! 





Rożowy kolor to Indigo- gold nude, zdobienia wykonałam czarnym Paint Gel'em też z Indigo.

Takie pazurki już się wcześniej na moim blogu pojawiły, zrobiłam je na sobie.  Tak spodobały się klientce, że odgrzałyśmy kotleta!


Dajcie znać co myślicie!
Jak będą wyglądały Wasze wielkanocne paznokcie?

Pozdrawiam
Odette 

34 komentarze:

  1. piękne są, uwielbiam paznokcie w takich klasycznych odcieniach:)
    Ja jeszcze nie wiem na co postawię na Wielkanoc, ale kuszą mnie intensywne odcienie tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne , te drugie bym sobie zrobiła;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja planuje zrobić króliczki z płytki hehe na lakierze nude ;)
    Bardzo podobają mi się powyższe propozycje *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Ten drugi wzór mi szczególnie wpadł w oko:)
    U mnie też pokazywałam świąteczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te zaokrąglone wzory troszkę przynoszą na myśl jajeczka, tyle, że takie luksusowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te zdobienia! Bardzo mi się podobają! Ja jednak w tym roku postawię na uroczo-słitaśne motywy i wiosenne kolory, mam już plan działania :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. Piękne! Jakich pędzelków do zdobień używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Używam pędzelka z Indigo 003 :*

      Usuń
  9. bardzo ładne, delikatne kolory i wzorki

    OdpowiedzUsuń
  10. O ile choinki Mikołaja jak najbardziej lubię malować tak motywy wielkanocne jakoś nie leżą mi na paznokciach i również stawiam wtedy na delikatne klasyczne odcienie beże, jasny róż itp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, klasyczne, delikatne, nigdy nie zawodzą :P

      Usuń
  11. Pierwsze jakie piękne ♥ Cudowne są!

    OdpowiedzUsuń
  12. genialne! <3 moje to różyczki :D nie mam czasu ich zmienić :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o swoich paznokciach ostatnio myślę na samym końcu :(

      Usuń
  13. Są urocze, bardzo wielkanocne ;) zrobilo sie klimatycznie :) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdobienia - obydwa subtelne ale wpadające w oko :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Kojarzą mi się z pisankami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie prace genialne <3 uwielbiam takie pazurki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie potrafię wybrać wśród tych dwóch zdobień tego naj, genialnie Kochana :)))

    ps. bywaj tu częściej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) Postaram się :*

      Usuń
  18. Piękne, delikatne i baaaardzo kobiece! Idealne na święta :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *