piątek, 1 maja 2015

Mehendi nails II + tutorial z rapidografem.

Kolejny raz przychodzę do Was ze stylizacją Mehendi, jest to jedno z moich ukochanych zdobień w ostatnim czasie. Tym razem do wykonania wzorku użyłam rapidografu czyli precyzyjnego pisaka kreślarskiego. Potrzebujemy do niego tuszu, uzupełniamy i zabieramy się do dzieła. Pozornie może wydawać się, że malunki nim są bardzo łatwe ale to tylko pozory :D Widać każde zawahanie dłoni, trzeba z nim trochę poćwiczyć, wyczuć go. Końcówka jest dość ostra więc nie można przyciskać go za mocno  bo możemy porysować lakier/hybrydę/płytkę paznokcia :) Mimo wszystko jestem bardzo zadowolona z zakupu, fajna zabawka, przewiduje wiele nieprzespanych nocy które będą skutkowały wieloma zapełnionymi wzornikami!






kolor bazowy: Semilac 137

Filmik

Pozdrawiam!
Odette


19 komentarzy:

  1. Co tam mehendi, jaką Ty masz cudną płytkę *.* I ta piękna krzywa C na kciuku, moje paznokcie są z natury proste a jak rosną dłuższe to ku górze i wyglądają beznadziejnie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja, perfekcjonizm pierwsza klasa :)
    Muszę porozglądać się z taki "sprzętem", bo mimo, ze farbki akrylowe i pędzelki robić świetny efekt to jednak dla mnie, malowanie małych detali pędzelkiem jest dość trudne, szczególnie gdy pędzelek jest długi i wygina się w różne strony.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szał! Jest poprostu cudowne, napatrzeć się nie mogę
    Wygląda tak bajecznie prosto!
    Jednak nie wyobrażam sobie namalować tego.lewą ręką na prawej. Tobie się udaje? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są cudne! :)
    Też mam rapidograf i aż boję się zacząć coś malować bo pewnie nic nie wyjdzie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudne, musze spróbować takie zrobić moim pędzelkiem z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdobienie - też uwielbiam motyw Mehendi na paznokciach niestety męczę się pędzelkami ;) po obejrzeniu filmiku rapidograf wylądował na samym szczycie moich zakupowych planów ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w końcu kupiłam rapidograf i teraz będę szaleć ;D Świetny efekt kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brak mi słów, świetny wzorek, kształt paznokci itp - mega :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam w domu zestaw rapidografów, a nigdy nie pomyślałam, żeby użyć ich do zdobienia paznokci :P myslałam, że tusz nie bedzie sie trzymal na paznokciu, a top go rozmaże :P ale zainteresowałaś mnie, bede musiala wypróbować ten sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wooow super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. myślałam nad zakupem tego sprzętu :) powiedz mi jaki masz rozmiar końcówki? oraz czy ten http://allegro.pl/rapidograf-pisak-kreslarski-rystor-mix-grubosci-i5283957595.html będzie dobry ? ps. cudne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ to bajecznie wygląda! :o Ja niestety nie mam jeszcze takiej wprawy...ale ciągle ćwiczę ;) Jak na razie nieustannie malując na paznokciach wzorek & w ramach prospołecznej akcji ;) Bierzesz też w tym udział?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. A myślałam, że rapidografy, które używam do kreślenia projektów w szkole są niepotrzebne w życiu :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *