środa, 13 maja 2015

Mini krajobraz farbkami akrylowymi

Kolejny raz pokazuję Wam krajobraz farbkami akrylowymi. Już wcześniej wstawiałam coś podobnego. Drzewko na tle jeziora i gór.  Rożnica polega na tym, że tym razem nie jest on na wzorniku a na paznokciach a zamiast samotnego, zwykłego drzewka wybrałam choinkę (a nawet dwie!) Cały krajobraz po dokładnym wyschnięciu pokryłam hybrydowym Top Coat'em i utwardziłam w lampie. Zestawiłam go z czarnym lakierem hybrydowym by podkreślić ten szary, tajemniczy klimat. Całość uwieczniłam na filmiku, więc zapraszam do obejrzenia jak ten mini krajobraz powstawał.








filmik


Dajcie znać co myślicie!

<3

Pozdrawiam!
Odette :*

23 komentarze:

  1. Kolejne małe-wielkie dzieło sztuki <3333 jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiś czas temu kupiłam farbki akrylowe, ale kompletnie nie mam pomysłu na malunki. Jestem mało kreatywna, a Twoje krajobrazy są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Masz talent po prostu

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieła sztuki! :) Muszę w końcu spróbować tego sposobu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że Twoje malunki farbami zawsze mnie zachwycają i są najlepsze w całej blogosferze. Krajobraz jest przepiękny. Chcę taki na moich paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie krajobrazy na pazurkach <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Obłędne! Jestem pod olbrzymim wrazeniem!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jej, zbieram szczękę z ziemi!
    Rewelacja, genialnie, że utrzymałaś to w szarych tonach.
    No i przypomniałaś mi o tym, że dwa miesiące temu postanowiłam sobie, że gdy moje paznokcie osiągną sporą długość to porobię na nich jakieś "pejzaże" (a przynajmniej spróbuję:)), dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite arcydzieło! Masz niebywały talent :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne. Malujesz takie cuda jak prawdziwa artystka malarka. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. omg! wow! alee masz ogromny talent! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. po obejrzeniu tego tutorialu kupiłam farbki akrylowe :) i mimo że jestem kompletne beztalencie mam zamiar tworzyć i to niekoniecznie na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  13. hej :-) bardzo mi się podobają Twoje prace. Spróbowałam swoich sił, ale niestety po 2 dniach hybryda odprysła:-( Odczekałam kilka minut, aby praca wyschła i starałam się odpowiednio zabezpieczyć wolny brzeg paznokcia. Proszę o poradę jak ją nakładać, aby się trzymała?

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *