środa, 17 czerwca 2015

Efekt Syrenki? Mam i ja!

Internet aż huczy od zdobień typu "syrenka". Trudno się dziwić, my kobiety często lubimy błyskotki więc czemu by nie przyozdobić w nie także i paznokci? "Efekt syrenki" o którym mowa to bardzo drobny brokat który wcieramy w klejącą warstwę utwardzonej hybrydy. Wtarty pyłek zmienia oblicze każdego koloru, nadaje mu nowy wyraz, pozostawia nie szorstką a gładką jak tafla, mieniącą się powierzchnię. Ja swoją "syrenkę" postanowiłam położyć na gradiencie z dwóch letnich kolorów, sami zobaczcie co z tego wyszło.





semilac 047 + mieszanka 047 i 023

Duzo lepiej całość wygląda na żywo dlatego polecam obejrzeć filmik z tym własnie manicurem :) Przy okazji można zobaczyć jak  z tym pyłkiem się obchodzić.






Dajcie znać co myślicie o "syrence" !

Pozdrawiam
Odette :*

28 komentarzy:

  1. pieknie to wyglada! jakbym miala mozliwosc (czyli pieniadze i sprawdzana manicurzystke) zrobilabym sobie taki efekt bez zastanowienia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny jest efekt syrenki. Zastanawiam się, czemu ja jeszcze nie mam takiego pyłku?!

    +pisałam już kiedyś, że Twoje paznokcie mają idealny kształt? <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ten pyłek kładziemy normalny top?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam ten pyłek, ładnie się błyszczy ale nie w nadmiarze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie się bardzo podoba efekt syrenki ♥ w ogóle Twoje pazurki mi się podobają od...zawsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba i ja się przekonam do tej "Syrenki".
    Powiedz mi jakiej firmy masz proszek? Inigo? Czy może coś innego??

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt syrenki jest boski <3 cudne pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten pyłek, wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudowny jest ten pyłek! Szkoda tylko, że nie wymyślili czegoś takiego na naturalne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt świetny. Ale jako, że hybryd nie używam, to tylko mogę popatrzeć i podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ to pięknie wygląda! Widziałam już ten efekt na żywo i to jest rewelacja.
    Obserwuję i do zobaczenia na spotkaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny efekt. Modnie i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te dwa lakiery(różowy,jasny żółty) nakładamy na siebie na mokro? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z jakiej firmy kupiłaś syrenkę?

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie cuda! :o Muszę sobie kupić taki pyłek albo lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super sprawa! Dobrze do tego pasuje też zestaw kosmetyków do wygrania w konkursie - http://bit.ly/diamentowekosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne, mam już pyłek teraz czekam aż paznokcie mi odrosną i sama będę kombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudnie. Zaraz będę robić!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *