niedziela, 19 lipca 2015

Biżu, Snake skin czyli manicure na bogato! + Filmik

Oj trochę mnie tu nie było. Niestety ostatnio z moim zdrowiem nie jest najlepiej to i czasu mniej miałam na przyjemności takie jak blogowanie. Dziś mam dla Was kolejne zdobienie oraz krótki tutorial . Trochę się dzieję, bo jest skóra węża , syreni pyłek, biżuteria! Sami się przekonajcie :)








Wężowy efekt i biżuteryjne zdobienie wykonałam pędzelkiem i białą hybrydą Semilac w odcieniu 001 Strong White. "Kamień" ombre powstał z dwóch kolorków hybrydy również Semilac, to wszystko okraszone zostało syrenim pyłkiem."Kamień" na żywo jest wypukły, efekt ten osiągnęłam nakładając kropelkę topu a następnie ją utwardziłam (więcej na filmiku). Bezowe paznokcie to Semilac 135 Frappe.

Filmik
Dajcie znać co myślicie :)


Pozdrawiam!
Odette

17 komentarzy:

  1. Niby na bogato, ale dzięki nudowi i bieli wygląda to mega elegancko i nie jest kiczowate. Brawo, cudowne zdobienie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne:) Szacun za umiejętności:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudne <3 snake skin i te kamyki to mistrzostwo świata <3333

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje mani zawsze zapiera mi dech w piersiach! serdeczny i środkowy paznokieć jest CUDOWNY! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny ten manicure! Swietna robota ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. semilac frappe to piękny nudziak, często go używam, nadaje się też do wzorków. Twój manicure zrobił na mnie wielkie wrażenie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurczę! Mega świetne zdobienie - takie delikatne i eleganckie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam robioną biżuterię na paznokciach <3 Piękny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny manicure! Zazdroszczę takiej cierpliwości i wprawy ;) A bierzesz już udział w pisaniu scenariusza w konkursie związanym z wzorkiem & na paznokciach? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy blog

    Zainteresował mnie :)

    Będę częściej zaglądać :)

    A w wolnej chwili zapraszam do siebie ;) :D

    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. hej. mam zamiar robic sb hybrydy w domu ale nie wiem jaka lampe kupic. wiem ze chce miec lakiery semilac. moglabys mi doradzic dokladnie jaka kupic? nie chce wydac wiecej niz 100 zł.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne praktyka czyni mistrza 😆

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *