niedziela, 23 sierpnia 2015

Cieniowany french hybrydowy.

Zazwyczaj po głowie chodzą mi stylizacje nietypowe i szalone wiec tym razem, dla odmiany postanowiłam zrobić coś delikatnego, zwykłego. Skróciłam swoje szpony na maxa, stworzyłam bardzo proste cieniowanie przy pomocy opuszka i....to by było na tyle! Jest to niezwykle proste i szybkie a zarazem efektowne "zdobienie". Myślę, że żadna z Was nie będzie miała z tym problemu. Oczywiście zamiast opuszka można użyć gąbeczki i efekt będzie podobny ale starałam się pokazać najprostszą wersję, do której wystarczą nam nasze dłonie. Połączam filmik oraz zdjęcia! 







kolor bazowy: Indigo - milky pink, biały kolor : Indigo- sugar effect, brokatowa powłoczka: Semilac 091

TUTORIAL


Pozdrawiam!
Odette

16 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądają. Nigdy nie zgadałbym, że cieniowanie robiłaś palcem.;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo delikatne i eleganckie!

    OdpowiedzUsuń
  4. napatrzeć się nie mogę takie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądające manicure, które będzie idealne do wszelkich możliwych stylizacji, jest super!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne! i ten sugar effect <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne! Świetny pomysł! :) ja co prawda wolę i używam lakiery Semilac, ale jak zmyję mój lovely mickey, to spróbuję zrobić podobny do Twojego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie to wygląda i tak nieco ślubnie mi się kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne! delikatne ale mają w sobie coś przyciągającego wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi dear,
    I’m Rina from www.ladyqueen.com .I have read your blog http://onajednaichtrzech.blogspot.com/ just now.
    Your posts are great and your nail art designs are wonderful! I like your works very much.
    We are international Nail Art &Makeup online shop. We are free shipping all over the world.
    We hope to have collaboration with you now. We want to sent our nice nail art products to you to test for free.
    Do hope that you can use our products to make nice designs and detailed review for our products.
    Do you want to have a try ?
    Waiting for your reply!
    Rina (ladyqueenfashion at gmail.com)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *