niedziela, 18 października 2015

Jak wykonać French Manicure oraz zdobienie Biżu.

Dziś nieco bardziej klasycznie- french, wersja głęboka. Żeby nie było smutno, ozdobiłam palec serdeczny drobiazgiem "biżuteryjnym". W filmiku pokazałam jak wykonuje ten z pozoru łatwy manicure by biały pasek był bardzo dokładny i równy. Błyszczący dodatek to mieszanka Harda,syrenki, miętowej hybrydy oraz żelu do zdobień Sugar Effect. Starczy paplaniny, zapraszam do fotek oraz filmiku :)








Dziękuję i do następnego :*!
Odette

14 komentarzy:

  1. Coś pięknego, takie cudowności tylko na długiej płytce, fajnie wygląda taki długi paznokieć z delikatną, wąską białą końcówką <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czasu do czasu lubię polecieć klasyką u siebie :P

      Usuń
  2. Zwykle nie podoba mi się french, ale ten jest tak delikatny i tak niesamowicie dopracowany, że po prostu wygląda cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne końcówki ! Mnie nawet od taśmy by nie wyszły tak prosto jak u Ciebie ! A serdeczny palec - bajka ! Bardzo mi się całość podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się nie zawalić na klasyce :D Dziękuję :*

      Usuń
    2. Starałam się nie zawalić na klasyce :D Dziękuję :*

      Usuń
  4. mistrzostwo świata! są tak subtelne i idealnie zrobione, że jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to zawsze coś miłego znajdziesz żeby się cieplej na sercu zrobiło <3 dzięki!

      Usuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *