środa, 23 grudnia 2015

Ombre, Snowflakes i Mermaid Effect na mokro - tutorial

Uff! Na szczęście udało mi się nagrać coś dla Was w świątecznym klimacie. Nie było łatwo, bo dopadła mnie choroba, za to miałam trochę więcej czasu żeby nagrać coś mimo dokuczliwych dolegliwości. Tym razem jest bardzo klimatycznie, błyszcząco. Długo nie myślałam co chciałabym mieć na pazurkach w te Święta. U koleżanki zobaczyłam efekt syrenki "na mokro" i zakochałam się! (Pozdrawiam Sylwia :* >Tu możecie zobaczyć jej cudowne i inspirujące prace<  ) Uwielbiam ten efekt, strukturę (coś podobnego do lakierowych piasków, ale jeszcze lepsze!) Do tego wszystkiego cieniowanie białą farbką akrylową, śnieżynki i matowy kciuk.  Wszystko utrzymane w beżach, nude. Jeśli chcecie zobaczyć jak to powstawało zapraszam na mój kanał, filmik znajdziecie na końcu tego posta a tym czasem wrzucam fotki.





FILMIK




Dajcie znać co myślicie i pokażcie swoje świąteczne pazurki! <3

WESOŁYCH ŚWIĄT KOCHANI!!!



8 komentarzy:

  1. Prześliczne pazurki! Oj jak ja bym chciała takie mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepięknie się to prezentuje <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne jak zresztą wszystkie twoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak u Ciebie z trwałością efektu na mokro? Mi po dwóch dniach zaczynają się ścierać końcówki paznokci i na jednym pojawił się odprysk...

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *