sobota, 19 grudnia 2015

Romantyczne Negative Space


Jak ten czas szybko leci! Kolejna przeprowadzka spowodowała brak internetu ale na szczęście już jestem online na stałe więc na osłodę przychodzę ze słodkim zdobieniem. Tym razem jest to Negative Space czyli zdobienie w którym część wzorku jest pokryta kolorem a część wydaje się byc wycięta, pusta. Mój sposób nie jest jakiś odkrywczy, możecie zobaczyć to na krótkim filmiku który zamieszczam niżej. 

Święta już baaardzo blisko, ale może uda mi się jeszcze wrzucić coś w klimacie, będę się starać! 






FILMIK

Całuję! <3

24 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się i toi bardzo! Coś czuję, że sama sobie coś takiego wkrótce sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale rewelacyjnie wykonane ;-) nic dodać nic ująć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne serduszko ;_ super manicure ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjne zdobienie! zrobię sobie podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Wow dziękuję :* Miło to "słyszeć" :P

      Usuń
  7. Fajnie, że pojawiają się nowe posty. Piękne zdobienie :) czy zdradzisz jaki to kolor? Semilac?

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *