piątek, 30 grudnia 2016

Winter Landscape Nail art | Zimowy krajobraz na paznokciach | Easy Micropainting

Uwielbiam malować krajobrazy więc nie obeszło by się bez tego i tym razem. Zimowy krajobraz jest jednym z piękniejszych, bardzo mnie inspiruje. Niestety śniegu u nas niewiele więc chociaż pazurki będą nadrabiały straty.



wtorek, 13 grudnia 2016

Pastelowe ombre BEZ GĄBKI! :: DIY knitted Ombre nails :: Szron, sweterek

Był filmik więc musi być też post! Kocham sweterki, kocham posypywanie mokrego wzoru akrylem/ syrenką więc nie mogło zabraknąć w zimę tego typu zdobienia. Jest bardzo łatwe w wykonaniu i dość efektowne. Mając do tego dobrej jakości produkty Indigo można kombinować na wszystkie sposoby i to mi się podoba!



czwartek, 24 listopada 2016

Paznokcie w kolorze pink gold :: Chevron nails art :: Jak zrobić efekt szronu?

Kochane, też nie możecie doczekać się świąt? Ja tak bardzo ich oczekuję, że tym razem zmalowałam dla Was bombki na paznokciach! Czyż nie wyglądają podobnie? Całość wykonałam na bazie Metal Manix Pink Gold a na wierzchu wzorek Sugar Effect oraz przezroczysty akryl, prosta sprawa a zabawa niesamowita! Na dole posta znajdziecie link do filmiku krok po kroku :)



Cute teddy bear nails :: DIY simply nail art :: Misie na paznokciach

Nie da się ukryć, że zbliża się okres świąteczny i to wielkimi krokami. Mój facebook obsypany jest świątecznymi wzornikami innych stylistek więc i ja wzięłam się do roboty. Tym razem są to małe słodziaki ubrane w szaliczki i ciepłe sweterki a dookoła nich pada śnieg. Tak uwielbiam ten klimat! Zima to moja ulubiona pora do zdobień! Jest tu tyle słodkości i mimo wszystko ciepła! Brokaty, gwiazdki, sweterki... tyle pomysłow chodzi mi po głowie. Dzis zostawiam Was z misio-myszkami :)




sobota, 12 listopada 2016

Mandala nails step by step :: Hinduskie wzorki nail art na matowych paznokciach :: Złoty MetalManix


Po dłuższej przerwie spowodowanej chorobą powracam z hinduskimi, złotymi wzorami. Już od dawna chodziło mi po głowie takie zdobienie, postanowiłam się nim z wami podzielic. W roli głównej jest złoty Metal Manix na ciemnym, matowym tle. Jak wykonać takie zdobienie? Zapraszam do dalszej części posta i na filmik!



poniedziałek, 24 października 2016

Snake nails 3D :: DIY step by step :: Paznokcie snake skin effect


Długo nie mogłam znaleźć zastosowania dla foli transferowej aż tu nagle dzięki szkoleniom u Ani Leśniewskiej  Indigo Ostrołęka  wpadł mi do głowy taki oto pomysł. Mam dziś dla Was mój ulubiony efekt węża w metalicznej odsłonie i w zdecydowanie jesiennym zestawieniu. Całość została wykonana na żelu Arte Brillante Tarantula.



środa, 12 października 2016

DIY Donut Nailart | Indigo Nails 2016

Kochane, dziś mam dla Was trochę koloru i słodkości w tę szarą pogodę. Nie jest mi łatwo przestawić się na jesienny klimat, moim paznokciom także. Aby poprawić sobie humor zmalowałam trochę pyszności- na szczęście te nie mają kalorii! Głowna rolę grają tu donaty, jeśli będziecie chciały pokaże też jak robię sernik czy babeczki. Na filmie zobaczycie, że nie wiele potrzeba aby stworzyć takie pączuszki, im więcej czasu im poświęcicie tym będą wyglądać lepiej ja pokaże taką szybszą wersję.



wtorek, 4 października 2016

DIY Holo nails :: Jak zrobić holograficzne paznokcie? Holo Manix

Tyle nowości na rynku a tak mało czasu! Nie mogłam się doczekać aż ten efekt wpadnie w moje ręce jak i na to kiedy Wam go pokaże. Nie wiem jak to się dzieje, ale te pyłki są cudowne! Zaczynając od kameleonów przez syrenki po holo, Indigo naprawdę mnie zachwyca. Nie spodziewałam się, że aż tak to polubię. Tym razem Indigo ujęło mnie swoim Holo Manix. Nie byłabym sobą gdyby nie jakaś wariacja z tym efektem w roli głównej. Chciałam aby efekt holo wyglądał jeszcze ciekawiej, dlatego postawiłam na coś w stylu Negative Space.




czwartek, 29 września 2016

Zdobienie 3D efektem kameleona Metal Manix Alien : Efekt benzynowy

Nie mogłam się doczekać tych kameleonów oraz tego aby Wam je pokazać! Mam dziś do zaprezentowania Metal Manix Chameleon od Indigo w odcieniu Alien. Ze wszystkich to on zrobił na mnie największe wrażenie! Ma w sobie coś kosmicznego! :) Dodałam do tego delikatny, tłoczony wzorek który tak jak kameleon zakamuflował się :D



poniedziałek, 5 września 2016

Ombre Jungle Nailart | Indigo Nails

Kochane, witam Was ponownie. Dziś trochę ponuro, wszystko przez pogodę i zbliżającą się jesień. Trzeba być gotowym! Całkiem niedawno wzięłam udział w cudownym szkoleniu Indigo w Ostrołęce u przezdolnej Ani Leśniewskiej. Jeśli któraś z Was tam była to wie jaki wspaniały klimat tam panuje! Wena twórcza dopada każdego już na samym progu. Szkolenie dotyczyło zdobień typu Jungle więc i moje zdobienie będzie w tym klimacie, pokaże czego się nauczyła, co mnie zainspirowało.




piątek, 2 września 2016

Koronka 3D | 3D Lace effect | nail art tutorial | Indigo Nails

Kochane, kolejny raz przedstawiam Wam koronkę ale tym razem to koronka 3D! Wbrew pozorom bardzo łatwo jest ją stworzyć. Ja postawiłam na róż oraz biel, Wy możecie przebierać w kolorach :) Jak zawsze mam też filmik abyście mogły zobaczyć jak to szybko i sprawnie zrobić.




środa, 31 sierpnia 2016

Bardzo proste kropeczkowe zdobienie| Easy dotwork nailart | Indigo Nails

Kochani, z przyczyn technicznych musiałam skasować poprzedni film z tym samym zdobieniem ale szybko nadrabiam i wrzucam ponownie w ulepszonej wersji! Mam nadzieję, że będzie Wam się podobało. Całość jak widać jest banalnie prosta, czasem proste rozwiązania są najlepsze! Szybko, łatwo i przyjemnie wykonacie takie zdobienie. Jestem pewna, że każda z Was bez problemu sobie z nim poradzi.




niedziela, 21 sierpnia 2016

Jak szybko namalować motylka na paznokciach? Butterfly nail art| Nail Art Gel Indigo

Kochane dziś mam dla Was małe urocze motylki, wraz z tutorialem jak je szybko stworzyć. Do wykonania potrzebujecie jedynie koloru czarnego, białego i dwóch kolorów którymi stworzycie cieniowane skrzydełka (chyba, ze każdy motylek ma być inny to potrzebujecie więcej :D), wedle uznania. Indigo ma w swoim asortymencie serię żeli kolorowych którą są idealne do tego typu zdobień i ja własnie z nich postanowiłam skorzystać. Mowa o serii Nail Art, użyłam chyba wszystkich kolorów które posiadam. Tu wkleję Wam kilka słów producenta na ich temat:

Poznaj nową generację żeli kolorowych do zdobień.

Tworząc kolekcję Nail Art Gel inspirowaliśmy się konsystencją farb olejnych, która w świecie malarstwa daje dużą swobodę przenikania barw oraz tworzenia złożonych faktur.
W kolorowych żelach do zdobień umieściliśmy cząstkę genialnej formuły Easy Shape, dzięki której podczas wykonywania zdobień produkt nie rozpływa się. Wykonując wzory możemy łączyć je z produktem przygotowanym specjalnie do potrzeb żeli Nail Art - pastą UV w kolorze białym.

Nail Art Gel Indigo - miłość od pierwszego użycia!

Miękki żel zostaje w miejscu, nie rozpływa się i nie samopoziomuje się dzięki czemu daje możliwość tworzenia ostrych krawędzi oraz delikatnie wypukłych kształtów. Zdobienia są precyzyjnie ostre, zawijaski idealnie wykończone.

Brzmi nieźle, prawda? Ja poczułam się bardzo zachęcona opisem i nie zawiodłam się :) 




wtorek, 16 sierpnia 2016

Jak aplikować syrenkę? Nowy czarny efekt syrenki | New Mermaid Effects Black, Tiffany, Aquarius

Słyszałyście moze o niedawno powstałym rodzeństwie dobrze nam znanej syrenki od Indigo Nails? Jeśli nie to koniecznie musicie je poznać, pomogę Wam w tym! Mowa o syrence Tiffany, Aquarius oraz Black! Wszystkie są tak piękne, że kilka dni zajęło mi zdecydowanie się którą nałożyć na pazurki. Ostatecznie wybrałam syrenkę Black. Jeśli twierdzicie, że coś na tych zdjęciach nie gra to zdradzę Wam tajemnicę - pierwszy raz robię tutorial na mojej prawej ręce :D Niestety nie jest tak fotogeniczna jak lewa, trochę się wstydzi i nie umie ustawiać się do zdjęć ale jakoś dałyśmy radę.



czwartek, 11 sierpnia 2016

Krajobraz żelami kolorowymi | arte brillante, gel brush i nailart | Indigo Nails


Moje kochane, dziękuję za mnóstwo serduszek na moim instagramie pod zdjęciem z krajobrazami wykonanymi zelami kolorowymi od Indigo. To bardzo miłe! Dlatego postanowiłam pokazać Wam jak proste i przyjemne jest to zdobienie. Ważne w tym wypadku jest to, aby kolory były dobrze napigmentowane, wtedy fajnie i łatwo idzie cała praca. Kolory z serii arte brillante i nail art są w tej dziedzinie mistrzami! Rozcierają się świetnie, można uzyskać wyraźne kontury lub rozmyte tło, tylko wyobraźnia nas ogranicza.





niedziela, 7 sierpnia 2016

Jak przedłużyć paznokcie bazą hybrydowa? | Protein Base Indigo

Nie mogłam się doczekać aż ten produkt wpadnie w moje ręce! Nawet zdjęłam swoje długie, ukochane paznokcie żelowe aby móc przetestować to uniwersalne cudeńko. Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu Indigo na temat tej bazy, nauczyłam się nawet przedłużania nią! (Na filmiku zobaczycie w skrócie jak to robię, muszę jeszcze poćwiczyć ale cel został osiągnięty!)  Tak przygotowane i przedłużone pazurki czekają na jakieś ciekawe zdobienie, już niedługo!



sobota, 30 lipca 2016

Poziome ombre i efekt lustra | Metalmanix i pastele Natalii Siwiec w akcji! | Indigo nails

Dziś mam dla Was stylizacje z dwoma hitami a mianowicie efekt lustra i pastelowe poziome ombre! Nie umiałam się zdecydować co pokazać Wam najpierw więc połączyłam to w jedno. Dla odmiany ombre poziome a nie pionowe, bardzo proste w wykonaniu co zobaczycie na filmiku który dla Was przygotowałam. Indigo stworzyło dla nas kolekcje takich pasteli, że aż serce lakieromaniaka rośnie!Od razu wpadło mi do głowy cieniowanie, delikatne pastelowe przejście jednego koloru w drugi- mam na tym punkcie świra, mogłabym to robić bez końca! Jeśli chodzi o efekt lustra to informacja o metalmanix mnie powaliła! Do tej pory myślałam ze nie jest możliwe stworzenie czegoś takiego, a efekt lustra będzie możliwy tylko za pomocą jakiejś folii a tu taki hicior, jestem pod wrażeniem tego pyłku, a Wy?


poniedziałek, 25 lipca 2016

Pastelowa tęczowa koronka - żel Sugar Effect step by step | Indigo Nails

Co tu się wydarzyło! Tyle kolorów i wzorów - oj dzieje się! Koronka opanowała moje paznokcie. Do jej wykonania użyłam już dobrze Wam znany Sugar Effect Od Indigo Nails , ten bohater nie pierwszy już raz gości na moim blogu. Tym razem sugar w duecie z pudrami akrylowymi w pastelowych odcieniach, ja jestem zakochana po uszy w takim zestawieniu. Nie mogłam się zdecydować na jeden kolor więc zaszalałam z trzema! (niebieski-różowy-żółty) Zapraszam do oglądania fotek i filmiku który dla Was zmajstrowałam! Wszystkie przydatne informacje i linki znajdziecie niżej <3


poniedziałek, 11 lipca 2016

Domowy niezbędnik paznokciowy | Germanikure | Moje cążki oraz szklany pilnik


Moi kochani, dziś zamiast paznokci pokaże Wam sprzęt który dba o fajny wygląd moich dłoni zanim je tu, na blogu pokaże. Na pewno znacie tę parę, pilnik oraz cążki. Do tej pory używałam dobrych cążek ze średniej półki cenowej (50-60 zł), spisywały się bardzo dobrze, wygodnie się nimi pracowało. Kiedy dostałam te cążki już sam ich wygląd i perfekcyjne wykonanie sprawiły, że oczy mi się zaświeciły! Kiedy wzięłam je w dłoń, ucięłam, pocięłam sobie  i.... to jakby jeździć całe życie maluchem (dobrym i poczciwym) i przesiąść się do ferrari! Czujecie różnicę? :D  Dodatkowo firma niesie ze sobą przesłanie, wyrażają swój sprzeciw przeciwko zatrudnianiu i wykorzystywaniu w ten sposób małych dzieci, to się bardzo ceni!


poniedziałek, 27 czerwca 2016

Wedding Nails | Propozycja ślubna ale nie tylko ! Efekt Szronu

Sezon ślubny w pełni więc przedstawiam Wam propozycję, która mogłaby się wpisać w ten klimat. Powoli odchodzi się od klasycznego french'a i przyszłe panny młode wybierają odważniejsze pazurki na ten wyjątkowy dzień. Moja propozycja jest czymś po środku. Nadal mamy delikatne kolory, subtelne wzory. Moim zdaniem to zdobienie jest dość uniwersalne i będzie się nadawało także na codzień :) Wszystko krok po kroku możecie zobaczyć na filmiku do którego link jest na samym dole.





poniedziałek, 20 czerwca 2016

Minimalistyczne Hybrydowe Mani

Chyba nie będę tu za dużo pisać, bo nie potrzeba nawet filmiku aby dojść do tego co tu zaszło! Trójkąt i trzy kreski -wszystko ;) Tak czy siak, nagrałam filmik więc wpadnijcie tam do mnie, pokażcie się w komentarzach! Jeszcze chcę wspomnieć o palcu wskazującym i małym, tu wyglądają na żółte lecz w rzeczywistości miały dużo ładniejszy limonkowy odcień, żałuje, że tu tego nie widać :'(


poniedziałek, 23 maja 2016

Efekt SZRONU - Proste i efektowne zdobienie z tutorialem :)

Efekt Szronu na paznokciach zyskał w ostatnim czasie dużą popularność co wcale mnie nie dziwi, sama kombinuje z tą metodą i powstają własnie takie wariacje jak na filmie czy zdjęciach poniżej. Zamiast standardowego, całego "oszronionego pazurka" zrobiłam wzorek wykorzystując trzy kolory a to wszystko na zmatowionej, nudziakowej podstawie. Trochę jestem rozczarowana jak "syrenka" wygląda na kolorze czarnym, z daleka przypomina kolor zgniłej zieleni, ale postanowiłam już nic nie zmieniać. Gdybym to zdobienie robiła drugi raz, użyłabym innego kolorku zamiast czerni, pozostałymi jestem zachwycona :)





wtorek, 17 maja 2016

Bardzo proste, akwarelowe zdobienie! TUTORIAL

Pewnie zauważyliście, że pogoda lubi nas zaskakiwać, prażymy się w słońcu a za chwile dostajemy gradem po głowie. Mimo to w naszych sercach i na paznokciach wiosna gości nieprzerwanie. W takiej sytuacji nie można było obejść się bez pastelowych, delikatnych odcieni i ostatnio bardzo modnych, akwarelowych zdobień. Jako, że pierwszy raz wzięłam się za akwarele postawiłam na coś prostego. Jednokolorowy, subtelnie cieniowany kwiatek na dwóch paznokciach. Tym razem moją modelką była moja siostra, paznokcie zostały przedłużone jak pewnie zauważycie, gdyż Zuzia swoje pazurki miała bardzo krótkie i słabe. Zapraszam do przeglądania fotek, filmiku,inspiracji :)



środa, 9 marca 2016

Muszelka i syrenka czyli manicure w morskim klimacie

Ostatnio moje serce podbiła "syrenka" na mokro, czyli błyszczące paznokcie o szorstkiej fakturze. Tym razem zrezygnowałam z bladych odcieni i połączyłam syrenkowy pyłek z granatowym kolorem co wprawiło mnie w ten morki klimat. Długo nie myśląc, dołożyłam do tego muszelkę, a nawet dwie! Jak taką muszelkę stworzyć? O tym w filmiku!


wtorek, 26 stycznia 2016

Marble bez wody i porcelanowy wzorek | Neonail

Dawno nie było czerwieni wiec oto jest, w towarzystwie porcelanowych wzorków. Nawet nie będę pisać jak to sie robi bo zobaczycie to dokładnie na filmiku, banalnie proste! Wystarczy malutki pędzelek, hybrydy o konsystencji Neonail i chwila wolnego czasu :)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć a przede wszystkim filmiku który jest na samym końcu posta :)






Filmik :

do zdobienia użyłam dwóch kolorów od Neonail - cotton candy i raspberry red

Pozdrawiam
Odette :*

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *