wtorek, 26 stycznia 2016

Marble bez wody i porcelanowy wzorek | Neonail

Dawno nie było czerwieni wiec oto jest, w towarzystwie porcelanowych wzorków. Nawet nie będę pisać jak to sie robi bo zobaczycie to dokładnie na filmiku, banalnie proste! Wystarczy malutki pędzelek, hybrydy o konsystencji Neonail i chwila wolnego czasu :)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć a przede wszystkim filmiku który jest na samym końcu posta :)






Filmik :

do zdobienia użyłam dwóch kolorów od Neonail - cotton candy i raspberry red

Pozdrawiam
Odette :*

14 komentarzy:

  1. Prześliczny manicure ;) bardzo mi sie podoba ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne paznokcie, doskonałe połączenie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj ćwiczyłam coś podobnego, ale wyszły mi jakieś szkarady :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny wzór, wykonanie, kolory i kształt. Tylko podziwiać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny wzór, wykonanie, kolory i kształt. Tylko podziwiać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne wykonanie, wzór kolory, kształt paznokci. Tylko podziwiać! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba, chociaż sama bym się nie odważyła takich zrobić, bo nie przepadam za czerwonym kolorem. U Ciebie jednak się przepięknie prezentują. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealne zdobienie :) nie wiem jak to się stało, ale jeszcze nie obserwuję twopjego bloga, już to zmieniam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *