poniedziałek, 11 stycznia 2016

Nowy romans z hybrydami Neonail !


Tak jak zapowiadałam na facebooku i instagramie (@odzia_swan) w moje ręce wpadły hybrydki NeoNail. Powiem szczerze, że tak skupiłam się na Semilaku, że całkowicie nie interesowały mnie inne firmy. Jednak czasem warto otworzyć się na nieznane, dać temu szanse. Ciesze się, że mogłam poznać tę firmę, już mówię dlaczego.

Kolory pokochałam! Sami przekonacie się czemu (swatche). Jednak nade wszystko stawiam na łatwość pracy z danym produktem oraz jego trwałość. Na początku jestem w stanie stwierdzić coś na temat pracy z tymi lakierami hybrydowymi.  Jestem osobą która uwielbia kiedy wszystko jest perfekcyjnie równe, dokładne więc dobrej jakości produkt bardzo mi to ułatwia. Nie widzę sensu w zabawę słabym lakierem który mimo mojej cierpliwości i maksymalnego skupienia nie prezentuje się zadowalająco. Już pierwsze starcie z Neonail sprawiło, że na twarzy pojawił się uśmiech i zaciekawienie. Co lepsze cena wcale nie jest przerażająca, co tylko podsyciło moje zaciekawienie. Jedna warstwa koloru Pegasus dała maksymalne krycie! Myślę sobie - jest dobrze. Pędzelek i gęstość lakieru takie jak lubie, rozprowadzanie rewelacja... można zaczynać zabawę!

a więc przejdźmy do kolorów:








 W buteleczkach 15ml pędzelek jest wąski, miękki co ułatwia manewrowanie nim, musiałam się przyzwyczaić do niego bo do tej pory najczęściej spotykałam się z grubszymi.


Tutaj jak widzicie, w buteleczce o pojemności 6ml pędzelek jest grubszy. Każda wielkość pędzelka czy to szeroki czy wąski ma swoje plusy, jakie Wy wolicie?


Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam kiedy lakiery mają swoje nazwy a nie tylko numerki. Lady Ferrari? Why not :D



Aktualnie na moich stopach noszę kolor Pegasus, trzyma się pięknie ale nadszedł czas się z nim pożegnać, zmienić kolor a przy okazji sprawdzić jak neonail wypada przy ściąganiu acetonem? To także bardzo ważna kwestia o czym pojawi się kolejny post .


Nie wyobrażacie sobie jak nie mogę doczekać się nakładania kolejnych kolorów i wzorów które można stworzyć z tymi perełkami. Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje propozycje które niedługo się tu pojawią! <3

Jeśli jesteście zainteresowani cenami, innymi kolorami, firmą, zakupem to możecie zajrzeć tutaj KLIK i tu KLIK . To strony przez przepadłam, od kilku tygodni patrze i ślinie się do monitora także wchodzicie na własną odpowiedzialność :D

Dajcie znać czy znacie firmę i jakie są Wasze wrażenia? Podsyłajcie mi linki do zdjęć z kolorami które macie.

Do usłyszenia!

Odette

14 komentarzy:

  1. Kolory piękne!
    W sumie sama również skupiłam się tylko na semilacu, czas zakupić coś nowego :)
    Jakiej bazy i topu używasz to hybryd neonail?
    Pozdrawiam :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kolory są cudowne! Ogromnie mnie zaciekawiłaś, bo sama jestem otwarta na inne firmy - używam już Semilac i SPN, więc przyszedł też czas na coś innego :) przy większym zastrzyku gotówki zamówię i przetestuję <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Te brokatowe boskie! Ja mam od Neonail lakier Glitter Galaxy, ale to porażka kolorystyczna. Niczym nie przypomina galaxy, nawet w 1% ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są dla mnie prześliczne. I te z drobinkami i te bez nich :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, wow! te dwie sztuki z pierwszego zdjęcia wyglądają niczym rozgwieżdżone niebo nocą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne kolorki <3 ja też mam tylko Semilaca ale chyba zacznę szukać jakiś innych firm :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy one też uczulają tak czesto jak semilac? :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście cudowne te kolory! *_*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam i również bardzo polubiłam ich hybrydy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez mam kilka kolorów, ich pastelowy fiolet jest najpiękniejszy na świecie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba nam się ten romans :) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki to kolor, na pierwszym zdjęciu, drugi od lewej? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej dziewczyny, co myślicie o Topie glitter od neonail?
    Ja również pracowalam na Semilacu, robie drugie zamówienie z Neonail :D

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *