środa, 9 marca 2016

Muszelka i syrenka czyli manicure w morskim klimacie

Ostatnio moje serce podbiła "syrenka" na mokro, czyli błyszczące paznokcie o szorstkiej fakturze. Tym razem zrezygnowałam z bladych odcieni i połączyłam syrenkowy pyłek z granatowym kolorem co wprawiło mnie w ten morki klimat. Długo nie myśląc, dołożyłam do tego muszelkę, a nawet dwie! Jak taką muszelkę stworzyć? O tym w filmiku!






kolory: 001 strong white Semilac, 088 blue ink Semilac, Muszelka : sugar effect od Indigo 



Dajcie znać co myślicie o takim zdobieniu!

Pozdrawiam
Odette



19 komentarzy:

  1. Super, muszę w końcu spróbować muszelkowego zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. semilac blue ink? dlaczego jeszcze nie mam tego kolorku? ;p wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, ja jestem pod pozytywnym wrażeniem! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są <3
    Sama chętnie bym sobie takie zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  5. no po prostu mistrzostwo! :) tak jak mi się niedawno nie podobały muszelki, to teraz wręcz przeciwnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, nawet nie wiedziałam, że zrobienie czegoś takiego jest możliwe! Po raz pierwszy widzę muszelkę na paznokciach. Efekt przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czy mi sie wydaje czy ja to mogłam widzieć w jakiejś gazecie?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam teraz efekt szronu na paznokciu ale w bieli :) przepiękne zdobienie a muszelki urocze i perfekcyjne

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, cieszymy się, że nasze lakiery zostały tak kreatywnie wykorzystane :). Czekamy na więcej!

    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem zakochana w tym efekcie ale nie potrafię jakoś robić wzorków tym sugar effect choć go posiadam :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Też kocham syrenke na mokro ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne. ;) Przydałyby mi się takie na jutro na wesele, ale już za późno. :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *