wtorek, 17 maja 2016

Bardzo proste, akwarelowe zdobienie! TUTORIAL

Pewnie zauważyliście, że pogoda lubi nas zaskakiwać, prażymy się w słońcu a za chwile dostajemy gradem po głowie. Mimo to w naszych sercach i na paznokciach wiosna gości nieprzerwanie. W takiej sytuacji nie można było obejść się bez pastelowych, delikatnych odcieni i ostatnio bardzo modnych, akwarelowych zdobień. Jako, że pierwszy raz wzięłam się za akwarele postawiłam na coś prostego. Jednokolorowy, subtelnie cieniowany kwiatek na dwóch paznokciach. Tym razem moją modelką była moja siostra, paznokcie zostały przedłużone jak pewnie zauważycie, gdyż Zuzia swoje pazurki miała bardzo krótkie i słabe. Zapraszam do przeglądania fotek, filmiku,inspiracji :)









 Farbki użyte do zdobienia, to zwykłe farbki kupione w Empiku, nie konkretnie do paznokci. 

Użyte kolory to (od lewej) : Neonail hummingbird | Semilac 001 | Semilac 003

Instagram mojej siostry :



Dajcie znać co myślicie!
Odette

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki, ciesze się, że się podobają <3

      Usuń
  2. Kwiatki wymiatają. Cudne kolory na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba jakoś przywołać ostatecznie tę wiosnę :D Dzięki!

      Usuń
  3. jeju! :) wyglądają zachwycająco! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. JAK MIŁO TO SŁYSZEĆ, DZIĘKUJĘ :*

      Usuń
  5. Cudowne i w dodatku w moich ulubionych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piąteczka! my z siostrą też jesteśmy fankami takich kolorków :)

      Usuń
  6. cudowny Ci wyszedł ten mani <3 też uwielbiam hybrydy, największym zmartwieniem podczas zakupów jest zastanawianie się jaki kolor semilaca wybrać tym razem hihi

    OdpowiedzUsuń
  7. So many pretty things on your list! I hope you have a wonderful day!

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *