poniedziałek, 23 maja 2016

Efekt SZRONU - Proste i efektowne zdobienie z tutorialem :)

Efekt Szronu na paznokciach zyskał w ostatnim czasie dużą popularność co wcale mnie nie dziwi, sama kombinuje z tą metodą i powstają własnie takie wariacje jak na filmie czy zdjęciach poniżej. Zamiast standardowego, całego "oszronionego pazurka" zrobiłam wzorek wykorzystując trzy kolory a to wszystko na zmatowionej, nudziakowej podstawie. Trochę jestem rozczarowana jak "syrenka" wygląda na kolorze czarnym, z daleka przypomina kolor zgniłej zieleni, ale postanowiłam już nic nie zmieniać. Gdybym to zdobienie robiła drugi raz, użyłabym innego kolorku zamiast czerni, pozostałymi jestem zachwycona :)








Przepraszam za przyczepionego farfocla, nie zauważyłam wcześniej :D 


 Kolory których użyłam to : Semilac 001, Semilac 031 , Neonail Hummingbird . Kolor bazowy to Indigo Milkshake . 

Jak to zrobić? 
Mam dla Was filmik :

Dajcie znać czy się podobało i czy próbowałyście takich kombinacji? :)

Odette

13 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem! Przepiękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajkowe ! Napatrzeć się nie mogę jak pięknie Ci wyszło :) Fakt, że na czarnej bazie wyszło trochę zielono. Może baza w kolorze np fuksji byłaby lepsza ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :* Myślę, że fuksja zdecydowania lepiej by się wpasowała:))

      Usuń
  3. Ale cudownie Tobie to wyszło! :) Mi się wydaje, że fajnie pasuje ta powstała zieleń :) Chociaż to nie zmienia faktu, że generalnie syrenka na czerni nie prezentuje się za ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki śliczne! Niby tragedii nie ma, no ale... mogło być lepiej :D Buziaki :*

      Usuń
  4. przepiekne, az zgapię ;) mam te nowa syrenke rozowa, wychodzi rozowa na kazdym kolorze, ale nie wiem czy tego wlasnie chcesz

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny manicure! Staranne wykonanie i detale robią naprawdę wrażenie :) chcemy więcej!
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ;) muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *