poniedziałek, 20 czerwca 2016

Minimalistyczne Hybrydowe Mani

Chyba nie będę tu za dużo pisać, bo nie potrzeba nawet filmiku aby dojść do tego co tu zaszło! Trójkąt i trzy kreski -wszystko ;) Tak czy siak, nagrałam filmik więc wpadnijcie tam do mnie, pokażcie się w komentarzach! Jeszcze chcę wspomnieć o palcu wskazującym i małym, tu wyglądają na żółte lecz w rzeczywistości miały dużo ładniejszy limonkowy odcień, żałuje, że tu tego nie widać :'(









Co myślicie o takim minimalistycznym zdobieniu? Czasem lubię ale częściej wybieram coś szalonego!
Ja chyba jestem "zwariowana wariatka" ostatnio -sprawdzicie mój Instagram, tam dodałam egzotyczne, błyszczące, szronowe pazury, ratuje mnie tylko ich delikatny kolor :D

Pozdrawiam i do usłyszenia!
Odette

23 komentarze:

  1. Dla mnie takie zdobienie bardzo fajne i podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, uwielbiam połączenie neonów, nude i czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie kochana wyglądają te pazurki! Mega mi się podoba takie minimalistyczne połąćzenie z tym żywszym kolorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana! Bardzo się cieszę, że przypadły do gustu tak jak mnie <3

      Usuń
  4. Cudowne, uwielbiam geometryczne wstawki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam malować geometryczne wzory na pazurkach, fajnie, że komuś też się podoba i nie jestem sama :D

      Usuń
  5. Manicure rewelacyjny! :) Bardzo mi się podoba, bo mimo, że jest skromny, to i tak rzuca się w oczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, i własnie o to chodziło :D dzięki :*

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba :) Długość i kształt Twoich paznokci również mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne połączenie kolorów, no i ten wzór, niby delikatny, a ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje!Chyba częściej będę stawiać na taki miniamlizm :)

      Usuń
  8. wiem, że sie powtarzam, ale uwielbiam Twoje MANI!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Minimalistycznie, ale za to bardzo ładnie się prezentuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ekstra wzorek, chyba myślimy podobnie bo ostatnio kupiłam takiego limonkowego semilaca <3

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *