poniedziałek, 27 czerwca 2016

Wedding Nails | Propozycja ślubna ale nie tylko ! Efekt Szronu

Sezon ślubny w pełni więc przedstawiam Wam propozycję, która mogłaby się wpisać w ten klimat. Powoli odchodzi się od klasycznego french'a i przyszłe panny młode wybierają odważniejsze pazurki na ten wyjątkowy dzień. Moja propozycja jest czymś po środku. Nadal mamy delikatne kolory, subtelne wzory. Moim zdaniem to zdobienie jest dość uniwersalne i będzie się nadawało także na codzień :) Wszystko krok po kroku możecie zobaczyć na filmiku do którego link jest na samym dole.









filmik:

Co myślicie? 
Czy ślubny french można zastąpić taką propozycją? :)

Całuje!
Odette

13 komentarzy:

  1. Te paznokcie są po prostu piękne! W prawdzie ślub mam za dwa lata, ale już rozglądam się za takimi rzeczami i szukam inspiracji - Twoje zdjęcie trafia do folderu jak nic! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdobienie! Jak dla mnie o wiele lepsze to zdobienie od ślubnych frenchy. Może gdybym była przed ślubem to bym się skusiła na podobne zdobienie - a tak że już jestem po, to pozostaje mi się tylko obejść smakiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne, bardzo estetyczne. idealne na każdą okazję

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudeńka! Są takie skromne, delikatne, idealnie podkreślają ten dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ślubne zdobienie i idealny kształt paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealna propozycja dla panny młodej, delikatnie i elegancko :)
    Ostatnio przyszłe panny młode zamiast klasycznego french'a decydują się na baby boomer co moim zdaniem również stanowi fajną alternatywę na ten ważny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudowne paznokcie. Przepieknie! pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. akurat kupiłam ostatnio nudziakowego semilaca a dzięki tobie mam pomysł jak go przyozdobić, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do ślubu mi jeszcze daleko haha ale zakochałam się w tych mani ;) Czy mi się wydaję ze użyłas do tego mani mojego ukochanego semilaczka biscuit ? ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. O wiele lepsze od klasycznego frencha. Bardzo mi się podoba takie zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *