poniedziałek, 11 lipca 2016

Domowy niezbędnik paznokciowy | Germanikure | Moje cążki oraz szklany pilnik


Moi kochani, dziś zamiast paznokci pokaże Wam sprzęt który dba o fajny wygląd moich dłoni zanim je tu, na blogu pokaże. Na pewno znacie tę parę, pilnik oraz cążki. Do tej pory używałam dobrych cążek ze średniej półki cenowej (50-60 zł), spisywały się bardzo dobrze, wygodnie się nimi pracowało. Kiedy dostałam te cążki już sam ich wygląd i perfekcyjne wykonanie sprawiły, że oczy mi się zaświeciły! Kiedy wzięłam je w dłoń, ucięłam, pocięłam sobie  i.... to jakby jeździć całe życie maluchem (dobrym i poczciwym) i przesiąść się do ferrari! Czujecie różnicę? :D  Dodatkowo firma niesie ze sobą przesłanie, wyrażają swój sprzeciw przeciwko zatrudnianiu i wykorzystywaniu w ten sposób małych dzieci, to się bardzo ceni!





Nie mam się do czego przyczepić, wspaniały sprzęt, ręcznie robione cudeńka!  Mimo, że na poprzedni zestaw też nie narzekałam, to dopiero jak ma się w dłoniach coś konkretnego, odczuwamy niesamowitą różnicę. Praca z nimi to czysta przyjemność, dosłownie jakby cięły same. Jeśli należycie do osób które nie wycinają skórek bo nie ma takiej potrzeby to bardzo Wam zazdroszczę. Jeśli jednak macie z nimi problem, tak jak ja i zastanawiacie się nad cążkami to te mogę z czystym sumieniem polecić, czuć jakość - daje słowo!






Pilniczek szklany, dawno przeze mnie zapomniany, wyparły go z mojej kolekcji pilniki papierowe. Musiałam się na nowo przyzwyczajać do tego rodzaju piłowania. Muszę przyznać, że bardzo przyjemny powrót! Podobno jest stworzony z tak dobrej jakości materiału, że nie potłucze się przy pierwszej wolnej okazji, natomiast ja wole tego nie sprawdzać :D Moim zdaniem będzie idealny dla osób które mają naturalne paznokcie i cenią sobie wysoką jakość jaką oferuje Germanikure, taki pilniczek będzie z Wami baaaardzo długo. Na moje kombinacje z żelem, hybrydami, piłowaniem żelu, jest mi go bardzo szkoda, będę trzymać go w szafeczce na wyjątkowe okazje!

Jeśli ktoś z Was byłby zainteresowany tymi produktami czy firmą, zostawiam link O TU :)


Odette

4 komentarze:

  1. Lubię szklane pilniki, są bardzo delikatne i idealne do wykończenia manicure ;-)
    Bardzo ładnie masz pomalowane paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie wole papierowe niz szklane pilniczki! ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre cążki to podstawa - przy regularnym używaniu czuje się tę jakość :-) Może dziwnie to zabrzmi ale dla mnie cążki za prawie 100zł nie są żadnym widzimisię...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś w stanie przedstawić konkretny model cążek z ich strony, bo wiedz, ze sporo jest podobnych ?

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *