poniedziałek, 25 lipca 2016

Pastelowa tęczowa koronka - żel Sugar Effect step by step | Indigo Nails

Co tu się wydarzyło! Tyle kolorów i wzorów - oj dzieje się! Koronka opanowała moje paznokcie. Do jej wykonania użyłam już dobrze Wam znany Sugar Effect Od Indigo Nails , ten bohater nie pierwszy już raz gości na moim blogu. Tym razem sugar w duecie z pudrami akrylowymi w pastelowych odcieniach, ja jestem zakochana po uszy w takim zestawieniu. Nie mogłam się zdecydować na jeden kolor więc zaszalałam z trzema! (niebieski-różowy-żółty) Zapraszam do oglądania fotek i filmiku który dla Was zmajstrowałam! Wszystkie przydatne informacje i linki znajdziecie niżej <3



Na kciuku , wskazującym i małym palcu mam położony kolor PINK ELEPHANT z serii arte brillante, są to żele w pędzelku polecane do wzorków, zdobień strukturalnych jak i na całość, nie posiadają warstwy dyspersyjnej (co oznacza, że będą idealne do wcierania w nie Metalmanix multichrom!!! Kojarzycie efekt lustra? - już niedługo go Wam pokaże) 

Na tym oto różowym słoniu zrobiłam zdobienie w dokładnie ten sam sposób co na pozostałych z tą różnicą, że nie posypałam wzoru akrylem a po prostu utwardziłam i pokryłam go topem.


Jak jesteśmy przy Top Coacie to koniecznie wspomnę o ważnej sprawie a mianowicie :

Jeśli nasza stylizacja składa się z hybrydowej bazy, lakieru hybrydowego to na wierzch nie powinniśmy nakładać topu twardszego od wcześniejszych warstw ( np. Dry top, Wet look, Shine on) Tu działa zasada, że na twarde możemy położyć miękkie ale na miękkie twardego już nie bardzo. Często spotykam się z pytaniami czemu na topie robią się pęknięcia czy tzw. pajączki. Własnie dlatego. Twardy top jest mniej elastyczny niż warstwy pod nim i pęka bidulek.

Ja w swoim dzisiejszym filmie wykonuje zdobienia na paznokciach żelowych więc i top który pokazuje dedykowany jest do wykończenia paznokci żelowych oraz akrylowych, mowa o Wet Look Indigo

Jeśli chciałybyście wykonać to zdobienie na paznokciach naturalnych, hybrydowych, wtedy idealnym topem będzie ten kandydat KLIK  i będzie pięknie, OBIECUJE! :)



 Na filmie, jeśli się przyjrzycie, użyłam dwóch różnych cleanerów co też nie jest bez znaczenia. Jeden- Wipe Off służy do zmywania warstwy lepkiej aby móc bez obaw i z łatwością kontynuować różnej maści zdobienia, natomiast kolejny Supershine to cleaner do całkowitego wykończenia naszych stylizacji. Pozbywamy się wtedy warstwy dyspersyjnej (lepkiej) i jednocześnie natłuszczamy/nabłyszczamy co daje niesamowity blask! Przemywamy i od razu wszystko pięknie lśni a i skórki wyglądają nieskazitelnie :)


 Jeśli jesteście ciekawe tych pudrów to wszystko na wszelki wypadek Wam podlinkuje, do tego typu zdobień bardzo polecam kolekcje pudrów akrylowych od Indigo PASTEL oraz PRISMA ! Jak kochacie bardziej wyraziste kolory to kolekcja Neon będzie świetna (np, ten róż! https://www.indigo-nails.com/pl,a560,indigo-acrylic-neon-pink-fruit.html)


Oto moje kolorki :
https://www.indigo-nails.com/pl,a376,pink-indigo-acrylic-pastel.html

https://www.indigo-nails.com/pl,a374,lemon-indigo-acrylic-pastel.html

https://www.indigo-nails.com/pl,a382,baby-blue-indigo-acrylic-pastel.html


Pudry akrylowe chodziły mi po głowie już kilka miesięcy! Efekt sugar jest zdecydowanie jednym z moich ulubionych, daje nieograniczone możliwości. Istnieje coś bardziej uniwersalnego niż Sugar Effect? Wszystkie stylistki jakie znam są w nim zakochane, jak jeszcze go nie macie to nie traćcie ani chwili, jest wart każdego grosza, mój totalny MUST HAVE! 

BYĆ MOŻE przydatna rada: Jeśli macie z nim problem (rozwarstwia się po nałożeniu lub inne niefajne sprawy) to polecam wymieszać go dokładnie, od spodu w górę. Jeśli Sugar był nieużywany od kilku dni to biały pigment zdążył opaść na dno, mieszanie załatwi sprawę :)

* nie mieszamy jak herbatę dookoła opakowania tylko góra-dół *

                                https://www.indigo-nails.com/pl,zel-sugar-effect.html



Pędzelek który jest niezastąpiony! Teraz już wiem czym różnią się numerki tych pędzli.Szkolenie produktowe z Martyną Bryzek, mega zdolną instruktorką Indigo zrobiło swoje, mam tyle wiedzy wbitej w głowę, że muszę się z Wami wszystkim podzielić, może i Wam tak jak i mi dużo takie informacje wyjaśnią. Każdy po takim szkoleniu nie będzie pragnął nic innego, słowo daje,przykład -JA wolny strzelec :D

Ok wracam do tych pędzli, Indigo posiada 3 pędzle Master Art ( Dawniej 4 ale prawdopodobnie wycofano 001) 001 oraz 002 to ten sam rozmiar z tą różnica, że 001 posiada włosie naturalne a 002 syntetyczne! Tak samo jest z numerami 003 i 004 - naturalne włosie i syntetyczne.

https://www.indigo-nails.com/pl,a2148,indigo-master-nail-art-004.html

Rodzaj włosia ma znaczenie? a ma! 

Naturalne przyda nam się do nakładania produktów które wyschną same np. farbki akrylowe, natomiast włosie syntetyczne nada się do hybryd, żeli itp.




Jest niesamowicie precyzyjny, zawijaski robią się same! 

Mam też filmik jak to koronkowe, tęczowe niczym jednorożec szaleństwo powstało,
o tu tu !



Musze przyznać- jestem zauroczona, zakochana w Indigo, oszalałam i chyba stwierdzam u siebie  Indigoholizm, na taką jakość czekałam całe swoje paznokciowe życie :)

No i pamiętajcie, że nigdy nie pokaże Wam tu ściemy, polecam Wam tylko najlepsze z najlepszych!

Dajcie koniecznie znać co myślicie , będę czekać na Was w komentarzach, zapraszam do rozmów, kocham Was czytać! 

Odette



15 komentarzy:

  1. Jeja ale cuda! Uwielbiam wszystkie Twoje stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Istne cudo! :) Może kiedyś skuszę się na efekt cukrowy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, koniecznie! To mój najukochańszy efekt! Mega trwały i można wymyślać cuda. Do tego nie trzeba zachowywać wybitnej precyzji bo pyłek akrylowy i tak zakamufluje niedoskonałości i wygładzi krawędzie, także bomba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest bardzo fajny efekt, ale ja jestem zbyt leniwa na wykonanie takiego mani, chociaż ta koronka bardzo kusi;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite zdobienie. Każda kolejna stylizacja mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful ������

    OdpowiedzUsuń
  7. Co ja bym zrobiła bez hybryd... wyszło Ci cudownie ja jeszcze nie mam takich zdolności ale cały czas się uczę na moich semilacach ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały bog,wszystko opisane cudownie +filmik. Mega profesjonalnie, aż chce się tu zaglądać :) stylizacje mistrzowskie, podziwiam i pozdrawiam ;) ps. Szkolisz się czy sama uczysz większości?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały bog,wszystko opisane cudownie +filmik. Mega profesjonalnie, aż chce się tu zaglądać :) stylizacje mistrzowskie, podziwiam i pozdrawiam ;) ps. Szkolisz się czy sama uczysz większości?

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *