sobota, 30 lipca 2016

Poziome ombre i efekt lustra | Metalmanix i pastele Natalii Siwiec w akcji! | Indigo nails

Dziś mam dla Was stylizacje z dwoma hitami a mianowicie efekt lustra i pastelowe poziome ombre! Nie umiałam się zdecydować co pokazać Wam najpierw więc połączyłam to w jedno. Dla odmiany ombre poziome a nie pionowe, bardzo proste w wykonaniu co zobaczycie na filmiku który dla Was przygotowałam. Indigo stworzyło dla nas kolekcje takich pasteli, że aż serce lakieromaniaka rośnie!Od razu wpadło mi do głowy cieniowanie, delikatne pastelowe przejście jednego koloru w drugi- mam na tym punkcie świra, mogłabym to robić bez końca! Jeśli chodzi o efekt lustra to informacja o metalmanix mnie powaliła! Do tej pory myślałam ze nie jest możliwe stworzenie czegoś takiego, a efekt lustra będzie możliwy tylko za pomocą jakiejś folii a tu taki hicior, jestem pod wrażeniem tego pyłku, a Wy?




Na środkowych paznokciu, za pomocą cieniutkiego pędzelka od Indigo Master art 004 oraz żelu w pędzelku z serii Arte brillante w kolorze Mintshake pokrytego następnie Metalmanix wymyśliłam sobie koronę. Taki srebrny akcent fajnie uzupełnił stylizację, teraz czuję się jak księżniczka :D


Teraz widzę, że na zdjęciach nie udało mi się idealnie uchwycić tego ombre ale uwierzcie mi, że na żywo jest bardzo wyraźne. Może na filmiku będzie widać lepiej.




Jestem miłośniczką pasteli, kocham te kolory ale rzadko trafia się na takie które nie robią problemów. Obawiałam się tej kolekcji ale zupełnie nie było czego. To najpiękniejsze pastele jakie w życiu widziałam, a jednocześnie praca z nimi to bajka. Jestem pewna, że uzupełnię kolekcję o pozostałe kolory. Kochane INDIGO - Dziękuję :D


Oto nasz gwóźdź programu Efekt Lustra rónież od Indigo a na imię mu Metalmanix Multichrom :)
Będę sprawdzać jeszcze pozostałe metalmanixy ale ten musiał pójść na pierwszy ogień, nie mogłam się go doczekać!  


Czasami na forach czytam, że matalmanix odchodzi Wam z pazurków na wolnym brzegu, aby tego uniknąć należy po wtarciu pyłku przejechać palcem po krawędziach paznokcia aby oczyścić go z nadmiaru produktu a dopiero wtedy aplikować Top. Ostatnia warstwa musi mieć się do czego "przyczepić" aby była trwała więc oczyszczając krawędź pozwolimy naszemu topowi doskonale zabezpieczyć pazurek i problem z głowy!


Wersja 1: 
Żel w pędzelku bez dyspersji. Jeśli robicie paznokcie żelowe/ akrylowe to spokojnie możecie skorzystać z tej wersji jak i wersji nr 2 :) Ja aktualnie mam pazurki przedłużone żelem light rose od Indigo więc spokojnie mogłam zaszaleć z tą wersją
Przygotowane paznokcie żelowe/akrylowe/baza keratynowa+żel w pędzelku Arte brillante + Metalmanix + Top Coat np. Wet look/ Dry top

Ja na filmie używam shine on, jest to produkt stosowany głownie do stylizacji akrylowych oraz na twarde żele, jednak tak bardzo chciałam pokazać Wam efekt lustra, że postanowiłam zrobić to cudo właśnie na nim (on również nie ma dyspersji). Niestety w hurtowni nie dostałam idealnego do tej stylizacji Dry Top więc postanowiłam wykorzystać wspomnianego wyżej Shine on. Też jest to świetny produkt jednak nie do miękkich produktów bo może nam zacząć pękać a tego nie chcemy! :) 

Wersja 2:
Kolor hybrydowy. Jeśli robicie paznokcie hybrydowe to ten sposób będzie dla Was!

 ( u mnie rządzą pastele z kolekcji Natalii Siwiec + Dry top Indigo ( który nie posiada warstwy dyspersyjnej a tylko w taką powierzchnię można skutecznie wetrzeć metalmanix) + Metalmanix +  Removable top coat Shining Gel /Wet Look = gotowe!


A tu filmik na dokładkę :)

Próbowałyście już któregoś z tych produktów? Podzielcie się wrażeniami o efekcie lustra!

Dziękuje za uwagę i do następnego!
Odette

7 komentarzy:

  1. Ja już trzeci raz mam hybrydy z kolekcji Natalii Siwiec i rzeczywiście mają genialne kolory ale są bardzo nietrwałe.

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie takie delikatne ombre jak na zdjęciach wygląda przepięknie i o wiele lepiej niż pionowe;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne - delikatne i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne, delikatne ale bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śledzę na yt już od dawna. zakochana jestem w Twoich pomysłach, a przede wszystkim w tak precyzyjnym wykonie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. wet look mozna uzyc na lakiery gel polish?

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *