środa, 31 sierpnia 2016

Bardzo proste kropeczkowe zdobienie| Easy dotwork nailart | Indigo Nails

Kochani, z przyczyn technicznych musiałam skasować poprzedni film z tym samym zdobieniem ale szybko nadrabiam i wrzucam ponownie w ulepszonej wersji! Mam nadzieję, że będzie Wam się podobało. Całość jak widać jest banalnie prosta, czasem proste rozwiązania są najlepsze! Szybko, łatwo i przyjemnie wykonacie takie zdobienie. Jestem pewna, że każda z Was bez problemu sobie z nim poradzi.







Do wykonania zdobienia użyłam różowego żelu w pędzelku Gel Brush w kolorze Rose Quartz jako bazę/ tło. Potrzebowałam jedynie dwóch cienkich warstw aby ładnie pokrył!
Kiedy kolor był już utwardzony (5sekund w lampie dual led Indigo) nałożyłam czarny wzór wykorzystując do tego żel Arte brillante Black Poison i pędzelek Aquarelle Sting Indigo. Dla ładnego krycia położyłam 2 warstwy tej czerni każdą utwardzając. Teraz zaczynam kropkowanie ( za pomocą Arte brillante White), dużo, nieregularnie, aż całe pole zostanie zasiane kropeczkami o rożnych rozmiarach. Kropeczki utwardzone? Teraz nakładam Top. Ja użyłam Dry Top od Indigo dzięki czemu nie musiałam tym razem sięgać po Cleaner. Teraz tylko wisienka na torcie czyli oliwka wtarta w skórki! Zapach mojej oliwki to Pop Sugar i jest po prostu magiczna!


 Z powodzeniem zamiast żeli możecie wykorzystać hybrydy w ten sam sposób!


Możecie kombinować ze wzorami. Czarne zakropkowane na biało pole będzie pięknie prezentować się w każdym kształcie!


Dajcie znać w komentarzach jak Wam się podoba i czy spróbujecie zakropkować swoje pazurki? :)



Pozdrawiam
Odette

9 komentarzy:

  1. No właśnie pamiętam już taki post :)
    Takich stylizacji się nie zapomina :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne, bardzo smukłe paznokcie i śliczny manicure.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Musze zgapić od Ciebie to zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kropki to jednak mega sprawa! Mi się nawet podobają tylko solo w małej ilości na jakimś fajnym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdobienia. Jestem pod wrażeniem. Ślicznie! Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepięknie wygląda to mani <3 uwielbiam takie delikatne akcenty na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *