niedziela, 7 sierpnia 2016

Jak przedłużyć paznokcie bazą hybrydowa? | Protein Base Indigo

Nie mogłam się doczekać aż ten produkt wpadnie w moje ręce! Nawet zdjęłam swoje długie, ukochane paznokcie żelowe aby móc przetestować to uniwersalne cudeńko. Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu Indigo na temat tej bazy, nauczyłam się nawet przedłużania nią! (Na filmiku zobaczycie w skrócie jak to robię, muszę jeszcze poćwiczyć ale cel został osiągnięty!)  Tak przygotowane i przedłużone pazurki czekają na jakieś ciekawe zdobienie, już niedługo!






Tutaj macie link do bazy jeśli byłybyście zainteresowane 
https://www.indigo-nails.com/pl,a2526,removable-protein-base-5ml.html


Jak już wklejam linki to macie jeszcze pilniczki które pomogą przy opracowywaniu przedłużonego pazurka :

Pilnik Mylar od Indigo  (bardzo ostry, trzeba uważać) ale jest to swietne tworzywo! Warto o nim poczytac, można go myć, wytrzymuje (ze mną :D ) bardzo długo, nie szarpie płytki i posiada wiele więcej zalet, prawdziwy twardziel ten Mylar :D

https://www.indigo-nails.com/pl,a407,indigo-mylar-half-moon-100-180.html

Buffer od Indigo Nails
https://www.indigo-nails.com/pl,a2344,polerka-szeroka-100-180.html


Myślę, że ta baza jest totalnym hitem a jej uniwersalność mnie ogromnie cieszy! Nie wyobrażam już sobie, żeby jej nie mieć pod ręką. Nawet pozostawiona bez pomalowania wygląda fajnie!

  Im bardziej wchodzę w świat Indigo tym bardziej mi się podoba, albo mam szczęście albo po prostu nie posiadają złych produktów bo jak do tej pory trafiam na same perełki :) A Wy jakie macie odczucia co do tej marki? Ja się zakochałam co da się zauważyć :)


Wracając do bazy: 
*Mogę stosować ją jako bazę pod hybrydę (jedna cieniutka warstwa)
*Mogę nałożyć ją na naturalny pazurek i delikatnie go zbudować
*Mogę nią przedłużyć paznokieć na jakieś 4mm
*Mogę bez problemu zdjąć ją za pomocą acetonu

Ja postanowiłam delikatnie przedłużyć moje paznokcie. Na początku pozbyłam się skórek z powierzchni płytki (odpycham). Następnie skracam paznokcie na maxa abym to ja mogła zdecydować jaki kształt mu nadać. Bufferem matowie paznokieć i jego krawędzie, mocniej przy skórkach aby uniknąć ewentualnych zapowietrzeń. Teraz nakładam cleaner TEN , Następnie nakładam bardzo małą ilość primera bezkwasowego ( prawie suchym pędzelkiem) i zabieram się za dopasowywanie formy. Kiedy forma leży już odpowiednio zaczynam nakładanie bazy. Można to robić pędzelkiem który już w tej bazie się znajduje lub wykorzystać  pędzel do żelu. Nakładamy 2-3 warstwy, każdą z nich utwardzam w lampie led 30sekund. Teraz nadaje kształt, wyrównuje i GOTOWE!

Zyskujemy twarde, odżywione i naturalnie wyglądające paznokcie :)
Teraz spokojnie możemy nakładać zwykły lakier czy hybrydę.


Kocham ten naturalny efekt! Nie wyglądają jak przedłużane, prawda?


Szkolenie Indigo z Anią Leśniewską w Ostrołęce było bardzo pouczające, dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy, które postaram się w najbliższym czasie też przekazać Wam :) Dopiero w takich chwilach człowiek dowiaduje się, że tak naprawde nic nie wiedział. Wiele cennych informacji umyka jeśli jest się samoukiem, teraz  zprzyjemnością nadrabiam!  Kolejna uzdolniona instruktorka, polecam odwiedzić jej strone na fb - oczy wychodzą na wierzch!
Jak się uczyć to od najlepszych! Nic tak nie cieszy, jak możliwość rozwoju, bajka!



Pozdrawiam Was ciepło!
Odette

9 komentarzy:

  1. Ja już od bardzo dawna przerzuciłam się w 90% na przedłużanie hybrydą ;) Efekt jest o wiele bardziej naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przedłuzałam protein base juz nawet 2 cm i trzymają się bez uszczerbku. Jak udało Ci się zdobyć te szablony od Indigo? Poluje na nie i nigdzie nie mogę ich dostać��

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja siostra sobie chwali Indigo Nails ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam wcześniej tego produktu - wygląda zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak długo baza sie trzyma? Czy później mozna uzupelnic odrosty czy trzeba wszystko usuwac?

    OdpowiedzUsuń
  6. ja do przedłużania paznokci uzywam semilac hardi- fajnie sie sprawdza. moim zdaniem hybrydy wyglądaja o wiele lepiej niż żele

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za super wskazówki.
    Czy po utwardzeniu protein base, przed pilowaniem do wymarzonego kształtu paznokcia,zdejmujesz lepka warstwę?
    Czy mozesz wytłumaczyć, jak potem nakładać hybrydę? Cleaner + primer + baza a potem kolor czy od razu na takie zmartwione pazurki kolor?
    I co jesli nie budowaliśmy paznokcia tylko położyliśmy protein base po prostu jako bazę pod hybrydę? Po wyjęciu z lampy bezpośrednio kładziemy kolor czy najpierw przecieramy na sucho lepka warstwę? Wybacz tyle pytań, ale otrzymałam protein base, do własnego użytku, bardzo chciałabym spróbować a nigdzie nie moge znalezc kompletnych informacji. Z góry dziekuje za pomoc, ogromnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, jakiej używasz lampy? Moja pomimo wymiany żarówek nie utwardza protein base :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszalam o tej proteince, moze kiedys sprobuje :) Ja od niedawna przeczucilam się na effective nails i tez sa super, teraz jak maja -50% to zrobilam takie zakupy, ze mam nadzieje, ze nie bede musiala glodowac do nastepnej wyplaty :D

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *