wtorek, 16 sierpnia 2016

Jak aplikować syrenkę? Nowy czarny efekt syrenki | New Mermaid Effects Black, Tiffany, Aquarius

Słyszałyście moze o niedawno powstałym rodzeństwie dobrze nam znanej syrenki od Indigo Nails? Jeśli nie to koniecznie musicie je poznać, pomogę Wam w tym! Mowa o syrence Tiffany, Aquarius oraz Black! Wszystkie są tak piękne, że kilka dni zajęło mi zdecydowanie się którą nałożyć na pazurki. Ostatecznie wybrałam syrenkę Black. Jeśli twierdzicie, że coś na tych zdjęciach nie gra to zdradzę Wam tajemnicę - pierwszy raz robię tutorial na mojej prawej ręce :D Niestety nie jest tak fotogeniczna jak lewa, trochę się wstydzi i nie umie ustawiać się do zdjęć ale jakoś dałyśmy radę.





Postępujemy w taki sam sposób jak z dotychczasową syrenką czyli nakładamy wybrany kolor (jedną lub najlepiej 2warstwy) utwardzamy i w warstwę lepką (dyspersyjną) wcieramy naszą syrenkę. Po utwarciu pozbywamy się nadmiaru pyłku i nakładamy top który następnie utwardzamy. Nasz efekt gotowy!

W przypadku syrenki BLACK zalecane jest wcieranie w czarny kolor gdyz na kazdym innym syrenka będzie wyglądała żółto. Na zdjęciu ze wzornikiem możenie zobaczyć syrenkę Back na czarnym i białym kolorze.

link to Syrenki Black od Indigo :

https://www.indigo-nails.com/pl,efekt-syrenki-black.html


Oraz do pozostałych syrenek:

https://www.indigo-nails.com/pl,efekt-syrenki.html









Na filmiku zobaczycie każdą syrenkę z bliska na wzorniku oraz w pojemniczku :) No i oczywiście tutorial z nakładania wybranej przeze mnie syrenki BLACK. Na pozostałych paznokciach mam ostatnio mój ukochany kolorek CAN'T SPEAK FRENCH od Indigo z serii Gel Brush :)




A Wam która syrenka najbardziej przypadła do gustu? Próbowałyście już? 

Pozdrawiam!
Odette

19 komentarzy:

  1. każdy syrenkowy efekt robi wrażenie, ja mam jeden podstawowy z indigo. piękny kształt paznokci

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudeńka, jeszcze nie miałam okazji nosić syrenki na paznokciach :) Strasznie mi się podoba ten efekt :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kilka syrenek jak i efekty holo i jestem nimi zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekny, zazdroszcze kazdemu kto umie go zrobic ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten efekt! Pyłki całkowicie mnie pochłąnęły :D

    OdpowiedzUsuń
  6. na black wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyłek Tiffany skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ah ta syrenka! <3 ja mam wersję złotą i wielokolorową i myślę, że tyle mi wystarczy ;) chociaż muszę przyznać, że na czarnym prezentuje się cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te nowe syrenki :O ja od niedawna korzystam z podstawowej syrenki Indigo, wcześniej używałam Shimmer Nymph. Jednak Indigo ma coś w sobie :D
    Piękne masz paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ma akurat hybrydy semilaca, ale jakoś syrenki do mnie nie przemawiają - próbowałam 2 razy na róznych stylizacjahc i zawsze coś nie tak. Wolę naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoje paznokcie oraz Twoje zdobienia !! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Moglagym zapytać jaki top i base używasz ? Co polecasz żeby były trwałe ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Możesz mi doradzić, bo próbowałam nałożyć na czarny kolor z Semilaca syrnke black i mi nie wychodzi.Wcieram ja i mi zostaje gładki czarny kolor bez pyłku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wychodzi, ponieważ ten kolor Semilaca nie posiada warstwy dyspersyjnej po całkowitym utwardzeniu i pyłek nie ma szansy się przykleić. Proponuję pokryć kolor topem z taką warstwą i dopiero wetrzeć syrenkę, a na koniec jeszcze raz top.

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja mam problem z syrenką. I nie wiem, z czego to wynika, może za długo utwardzam lakier w lampie? Gdy tylko nakładam pyłek, bez względu na to, jaką technikę to robię, "ześlizguje" się on z powierzchni paznokcia. Tak, jakby czarny lakier był zupełnie "gładki" i chciał chwycić drobinek syrenki.
    Jak mi się "poszczęści", i syrenka nie zjedzie z lakieru, i tak nie ma tak cudownego efektu - niby się mieni, ale bez głębi - kolor jest "płaski", bez efektu wow...

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *