niedziela, 21 sierpnia 2016

Jak szybko namalować motylka na paznokciach? Butterfly nail art| Nail Art Gel Indigo

Kochane dziś mam dla Was małe urocze motylki, wraz z tutorialem jak je szybko stworzyć. Do wykonania potrzebujecie jedynie koloru czarnego, białego i dwóch kolorów którymi stworzycie cieniowane skrzydełka (chyba, ze każdy motylek ma być inny to potrzebujecie więcej :D), wedle uznania. Indigo ma w swoim asortymencie serię żeli kolorowych którą są idealne do tego typu zdobień i ja własnie z nich postanowiłam skorzystać. Mowa o serii Nail Art, użyłam chyba wszystkich kolorów które posiadam. Tu wkleję Wam kilka słów producenta na ich temat:

Poznaj nową generację żeli kolorowych do zdobień.

Tworząc kolekcję Nail Art Gel inspirowaliśmy się konsystencją farb olejnych, która w świecie malarstwa daje dużą swobodę przenikania barw oraz tworzenia złożonych faktur.
W kolorowych żelach do zdobień umieściliśmy cząstkę genialnej formuły Easy Shape, dzięki której podczas wykonywania zdobień produkt nie rozpływa się. Wykonując wzory możemy łączyć je z produktem przygotowanym specjalnie do potrzeb żeli Nail Art - pastą UV w kolorze białym.

Nail Art Gel Indigo - miłość od pierwszego użycia!

Miękki żel zostaje w miejscu, nie rozpływa się i nie samopoziomuje się dzięki czemu daje możliwość tworzenia ostrych krawędzi oraz delikatnie wypukłych kształtów. Zdobienia są precyzyjnie ostre, zawijaski idealnie wykończone.

Brzmi nieźle, prawda? Ja poczułam się bardzo zachęcona opisem i nie zawiodłam się :) 








 Tak jak zobaczycie na filmiku, jako bazę dla moich motylków nakładam czarny żel Indigo Nail Art I -Just Black (Bardzo go lubie, jest super napigmentowany!)Nakładam go pędzelkiem do żelu bezpośrednio na mój żelowy pazurek. Jeśli Wasze paznokcie są naturalne, najpierw nałóżcie odpowiednią bazę żelową, keratynową lub nawet proteinową. Jeśli chciałybyście wykonać to zdobienie na hybrydzie, zamiast czarnego żelu na całość nałóżcie jak zawsze bazę hybrydową, czarną hybrydę i dalej postępujcie jak w filmiku :)


Jeszcze napiszę kilka slow na temat cleanerów które pokazuje na filmie, aby wyjaśnić ewentualne wątpliwości. Nie używam jednego, a dwóch. Pierwszy to cleaner Indigo Wipe Off- przemywam nim pazurka jeśli później nadal mam zamiar coś z nim robić, np. jakieś zdobienie. Natomiast cleaner Supershine używam już tylko do ostatecznego wykończenia stylizacja ponieważ usuwa warstwę dyspersyjną i jednocześnie natłuszcza, do tego stopnia, że nie potrzebujemy już oliwki :)

https://www.indigo-nails.com/pl,a848,cleaner-supershine-250ml.html

https://www.indigo-nails.com/pl,a2404,cleaner-wipe-off-500-ml.html


Kontury i szczegóły malowałąm moim ulubionym Master Nail Art Indigo o numerku 004 - niezastąpiony. Natomiast do cieniowania, rozcierania, nakładania kolorów użyłam Aquarelle Sting też od Indigo. Własnie nim można tworzyć także super cuda typu krajobrazy.


Biały kontur wykonałam żelem Sugar Effect, świetnie się do tego nadaje, pamiętajcie aby zawsze wymieszać swoje żele przed użyciem (od spodu do góry) inaczej oddzielony pigment da się we znaki a linie nie będą precyzyjne, wszystko będzie się ściągać.



Na pozostałych paznokciach czyli na wskazującym i małym mam położone trzy warstwy żelu w pędzelku Gel Brush o kolorze Cool Beans, omijałam go długo ale coś mnie w nim intrygowało, teraz go kocham! Jest super, gapie się na niego nawet kiedy to pisze :D


Tutaj wklejam Wam link do żeli Nail Art, przejrzyjcie sobie kolory, jest spory wybór i tylko wyobraźnia Was ogranicza!
https://www.indigo-nails.com/pl,zele-kolorowe,zele-nail-art.html

A tutaj tradycyjnie zamieszczam filmik:




Dajcie znać jak Wam się podobało i spotykamy się w komentarzach!
Buziaki
Odette

9 komentarzy:

  1. Jejku, jakie piękne! Masz ogromny talent i świetny kształt pazurków!❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny kolor ten groszkowy pastel a motylki majstersztyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mega! Genialnie wyglądają te pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ŁAŁ. Wygląda naprawdę ślicznie taki manicure. :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam motyle:) Te są bardzo ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny kształt paznokci i przepiękne motylki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja najbardziej lubię geometryczne wzorki, ostatnio kupiłam stylograf z semilaca i ciągle tworzę jakieś nowe zdobienia

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *