czwartek, 11 sierpnia 2016

Krajobraz żelami kolorowymi | arte brillante, gel brush i nailart | Indigo Nails


Moje kochane, dziękuję za mnóstwo serduszek na moim instagramie pod zdjęciem z krajobrazami wykonanymi zelami kolorowymi od Indigo. To bardzo miłe! Dlatego postanowiłam pokazać Wam jak proste i przyjemne jest to zdobienie. Ważne w tym wypadku jest to, aby kolory były dobrze napigmentowane, wtedy fajnie i łatwo idzie cała praca. Kolory z serii arte brillante i nail art są w tej dziedzinie mistrzami! Rozcierają się świetnie, można uzyskać wyraźne kontury lub rozmyte tło, tylko wyobraźnia nas ogranicza.







Zdaje sobie sprawę, że na moich króciakach nie wygląda to tak ciekawie jak na wzorniku, im większa powierzchnia tym zdobienie bardziej efektowne.Chyba wrócę do długich pazurów aby lepiej Wam wszystko pokazywać!


Wszystko czego potrzebujemy,  standardowo dla ułatwienia Wam szukania i życia wklejam linki :

https://www.indigo-nails.com/pl,zele-kolorowe.html

Moje kolory arte brillante to Luna Prat, Fango Tango oraz Green Tea
Nail art Just Black
Gel Brush Veni Vidi Peachy
Gel Brush Serenity
Biały Sugar Effect

No i Top Wet Look do wykońćzenia naszej stylizacji.


Tu możecie zobaczyć kolory które wybrałam do stworzenia mojego krajobrazu. Mogę je dowolnie mieszać i łączyć. Jeśli brakuje Wam jakiegoś koloru, śmiało możecie go stworzyć same :) 
Podstawą jest dobrze napigmentowany biały i czarny kolor. Ja użyłam żelu sugar effect oraz just black z serii nail art (Na szkoleniu próbowałam białego żelu x-white oraz czarnego arte brillante i miałam wrażenie, że są jeszcze bardziej napigmentowane dlatego teraz się na nie czaje, muszę je mieć!) 



Najcudowniejsze pędzelki! Używam ich cały czas i gdzie się da !

https://www.indigo-nails.com/pl,a348,indigo-aquarelle-sting.html

https://www.indigo-nails.com/pl,a2148,indigo-master-nail-art-004.html

Wykonacie nimi większość zdobień, są to jedne z najważniejszych pędzli przy wykonywaniu rozmaitych zdobień.




a tu inne zdobienia które wykonałam za pomocą żeli kolorowych Indigo.



Mam nadzieję, że filmik się kiedyś przyda i do następnego!
Odette

18 komentarzy:

  1. Wow prawdziwa sztuka! :) Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne, genialne, aż szkoda będzie ich zmywać! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow kochana, ale Ci fenomenalnie idzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie piękne, podziwiam Twoją twórczość <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Małe dzieła sztuki! <3 Jesteś naprawdę bardzo zdolna! Zazdroszczę talentu do takich pięknych i precyzyjnych zdobień ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za talent! Jestem po hiper wielkim wrażeniem <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogladam wszystkie twoje filmiki i jestem zachwycona twoim talentem i strasznie zazdroszcze takich zdolnosci

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, przepiękne wzory, widać ze masz talent ! Ja raczej nie nadaję się do takiego malowania pazurków , i raczej zostane przy swoich jednokolorych semilacach ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *