piątek, 2 września 2016

Koronka 3D | 3D Lace effect | nail art tutorial | Indigo Nails

Kochane, kolejny raz przedstawiam Wam koronkę ale tym razem to koronka 3D! Wbrew pozorom bardzo łatwo jest ją stworzyć. Ja postawiłam na róż oraz biel, Wy możecie przebierać w kolorach :) Jak zawsze mam też filmik abyście mogły zobaczyć jak to szybko i sprawnie zrobić.




Do wykonania tego zdobienia potrzebujecie wcześniej przygotowanych pazurków żelowych lub hybrydowych w dowolnym kolorze, u mnie jest to Gel Brush Rose Quartz od Indigo. Kiedy wykończymy nasz manicure topem, należy go przemyć cleanerem (np. Wipe off) i na takich paznokciach zaczynamy pracę z koronką. Za pomocą białego żelu z serii Arte brillante i pudru akrylowego Indigo White Collection white 05 tworzę jednolitą masę, przypominającą gęstą pastę.
Nakładam taką mieszankę na paznokieć i uklepuje, sprawiam aby masa nie była za gruba ani za cienka. W uklepanej masie za pomocą sondy rzeźbie sobie koronkowy wzorek. Kiedy wszystko wygląda zadowalająco utwardzam w lampie led 30 sekund. Na koniec dokładam malutką cyrkonię aby wszystko jeszcze fajniej się prezentowało.


Tutaj daje Wam linki do produktów których ja używam:
https://www.indigo-nails.com/pl,akryle-kolorowe.html
https://www.indigo-nails.com/pl,a251,crystal-ss-3-50-sztuk-krysztaly-swarovski.html
https://www.indigo-nails.com/pl,a44,nail-glue-7-5ml.html
https://www.indigo-nails.com/pl,a2674,white-arte-brillante-gel-brush.html
https://www.indigo-nails.com/pl,akryle-kolorowe,kolekcja-white.html




Zobaczcie filmik, to banalnie proste! Z łatwością stworzycie masę niezbędną do koronki i możecie w niej stworzyć dowolny wzór, co Wam tylko wpadnie do głowy! Ogranicza nas tylko wyobraźnia. Już teraz mam ochotę spróbować zrobić to zdobienie w innych wariantach kolorystycznych, może czarna koronka na beżowym tle?


Dajcie znać jak Wam się podoba!


Pozdrawiam
Odette


10 komentarzy:

  1. Przepiękna! Idealne ślubne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super to wygląda. Bardzo oryginalne!

    OdpowiedzUsuń
  3. O Boże zakochałam sie w tym zdobieniu !! I w twoich pięknych paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne paznokcie i zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda kozacko ;p jeszcze nie próbowałam takiej metody, dzieki, trzeba się pobawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie to wygląda, jak zresztą wszystkie twoje mani. No po prostu koronkowa robota. Nowe logo na stronie jest super, bardzo Mi się podoba. Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Są genialne. Po prostu. :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *