poniedziałek, 5 września 2016

Ombre Jungle Nailart | Indigo Nails

Kochane, witam Was ponownie. Dziś trochę ponuro, wszystko przez pogodę i zbliżającą się jesień. Trzeba być gotowym! Całkiem niedawno wzięłam udział w cudownym szkoleniu Indigo w Ostrołęce u przezdolnej Ani Leśniewskiej. Jeśli któraś z Was tam była to wie jaki wspaniały klimat tam panuje! Wena twórcza dopada każdego już na samym progu. Szkolenie dotyczyło zdobień typu Jungle więc i moje zdobienie będzie w tym klimacie, pokaże czego się nauczyła, co mnie zainspirowało.




Zdobienie jest dość proste ale moim zdaniem bardzo efektowne. Szczególnie podoba mi się wykorzystanie cieniowania pod cętkami. Zawsze robiłam ombre gąbeczką a na szkoleniu Ania pokazała jak szybko można to zrobić za pomocą rozcierania samych lakierów.


Pewnie się domyślacie ale napiszę Wam jak to zdobienie powstało. Najpierw na swój opracowany i oczyszczony pazurek żelowy położyłam u nasady paznokcia ciemny kolor Tarantula do ok. połowy. Następnie, niżej dodałam jasny Caramel Cake i zaczęłam je ze sobą łączyć rozcierać (zobaczycie na filmie). Kiedy efekt jest zadowalający utwardzam 30 sekund w lampie dual led Indigo i zabieram się za robienie tzw. ciapek. Ciapki powstały z połączenia koloru Fango Tango z niewielką ilością białego a nakładałam je pędzelkiem Aquarelle Sting. Ciapki utwardzam i obrysowuje cętkami w kolorze Trantula. Robiąc ciapki rozciągam je delikatnie tzn. krótkimi ruchami tworze cienkie kreseczki idące w jednym kierunku aby imitowały sierść. Dodaje kropki w wolne miejsca, całość obrysowuje także kolorem Tarantula , utwardzam i nakładam Top Coat ( w moim przypadku jest to Dry Top od Indigo )
Kiedy wszystko już utwardzone, nakładam oliwkę na skórki i drapieżne mani gotowe!


 W roli głównej ponownie żele Arte brillante, cudowna i uniwersalna Tarantula oraz Caramel Cake .
Pędzelki to jak zwykle dwa ulubieńce czyli Master Nail Art 004 oraz Aquarelle Sting 


To wzorniczek który udało nam się zmalować własnie na szkoleniu o którym wspomniałam wyżej, czy jest coś lepszego niż uczenie się od najlepszych i to w gronie innych kobietek zakochanych w tej pracy? Chyba nie!

Zapraszam do odwiedzenia profilu Ani na fb i innych mediach społecznościowych gdybyście miały ochotę na potężną dawkę inspiracji lub chęć udziału w szkoleniach :)

https://www.facebook.com/indigoostroleka/?fref=ts

Jak zwykle zapraszam na filmik i "widzimy się" w komentarzach! 




Pozdrawiam
Odette!

12 komentarzy:

  1. O ja Cie! Genialne! Masz ogromny talent! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie to wygląda! Może się przekonam tym do panterki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne, uwielbiam tu wchodzić! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne wzorki. Bardzo mi się podoba taki manicure! :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdobienie:) Masz niesamowite zdolności:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdobienie! ;-) Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pracujesz tylko na indigo ?

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *