czwartek, 29 września 2016

Zdobienie 3D efektem kameleona Metal Manix Alien : Efekt benzynowy

Nie mogłam się doczekać tych kameleonów oraz tego aby Wam je pokazać! Mam dziś do zaprezentowania Metal Manix Chameleon od Indigo w odcieniu Alien. Ze wszystkich to on zrobił na mnie największe wrażenie! Ma w sobie coś kosmicznego! :) Dodałam do tego delikatny, tłoczony wzorek który tak jak kameleon zakamuflował się :D





Link do tego wspaniałego pyłku ! https://www.indigo-nails.com/pl,a2765,metalmanix-chameleon-alien.html

Najważniejsza sprawa odnośne tego efektu to wcieranie pyłku w produkt bez dyspersji (bez warstwy lepkiej). Idealnie do tego nada się np. seria żeli w pędzelku Arte Brillante czy Dry Top.

Po wtarciu przykrywamy paznokcie Topem, ja wybrałam Dry Top ale możecie użyć jakiego chcecie na tym etapie nie ma to znaczenia. Ważne aby dokładnie i równomiernie to zrobić, zabezpieczyć wolny brzeg.

Jak zawsze mam też dla Was filmik :)

14 komentarzy:

  1. wow, przepiękne paznokcie i efekt

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurde! Zaniemówiłam,efekt jest przecudny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam już wczoraj filmik - boskie pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wygląda ten wzorek :D a cały mani jest prześliczny !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na razie nie odważyłam się jeszcze próbować z wzorem efektu, ale nawet sam w sobie bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przecudowne! :) a ten wzorek jest fenomenalny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyłki już całkowicie zawładnęły blogosferą. Nowe pyłki Indigo wyglądają obłędnie na paznokciach, a w takiej wersji to już całkowity odlot. Ciekawa jestem jak takie zdobienie będzie wyglądać z tym srebrnym chrome?? Chyba przetestuje to przy najbliższej okazji na wzorniku. Nie opanowałam jeszcze do końca nakładania samego pyłku, a co dopiero rysowania ornamentów do pokrycia nim. Ja nie wiem co robię źle ale po pokryciu pyłku topem efekt WOW znika :(

    OdpowiedzUsuń
  8. zakupiłam ten pyłek, jest mega, a ze wzorkiem to już w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie to wygląda, ja na razie bawie sie z flash efektem z semilaca :D

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *