środa, 12 października 2016

DIY Donut Nailart | Indigo Nails 2016

Kochane, dziś mam dla Was trochę koloru i słodkości w tę szarą pogodę. Nie jest mi łatwo przestawić się na jesienny klimat, moim paznokciom także. Aby poprawić sobie humor zmalowałam trochę pyszności- na szczęście te nie mają kalorii! Głowna rolę grają tu donaty, jeśli będziecie chciały pokaże też jak robię sernik czy babeczki. Na filmie zobaczycie, że nie wiele potrzeba aby stworzyć takie pączuszki, im więcej czasu im poświęcicie tym będą wyglądać lepiej ja pokaże taką szybszą wersję.





Do wykonania tej stylizacji użyłam żeli Arte Brillante. Wystarczą podstawowe kolory, możemy je mieszać aby uzyskać rożne odcienie. Bardzo ważny dla mnie jest kolor fioletowy Tarantula bo spisuje się rewelacyjnie do cieni w tego typu wzorkach.

Link do żeli Arte Brillante KLIK


Niezbędne będą dwa pędzle i sonda. Ja wybrałam już dobrze Wam znany pędzel Indigo Master Nail Art 004 , jest cieniutki, służy mi do konturów i szczegółów. Drugi pędzel to Aquarelle Sting od Indigo i nim wypełniam wzór, rozcieram kolory, robię cienie.


Chciałam aby wzór ostatecznie był matowy więc po nałożeniu i utwardzeniu topu, pozbyłam się dyspersji i bufferem o gradacji 200/220 zmatowiłam pazurki.


Jak Wam się podoba takie słodkie zdobienie? W filmiku poniżej możecie zobaczyć jak powstają takie smakołyki!


Pozdrawiam
Odette

14 komentarzy:

  1. WOW! Perfekcyjnie w każdym minimetrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mistrzostwo! Fajnie, że te małe arcydzieła zestawiłaś z czarnym lakierem, dzięki czemu cała stylizacja nie jest przesłodzona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, jakie cuda! Nie mogę w to uwierzyć. Piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale czasowe! Zbieram szczękę z podłogi...

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, jak ja bym chciała potrafić tak malować :o niesamowite !

    OdpowiedzUsuń
  6. Błagam wrzucaj więcej filmików na youtube. Na każdy film czekam z niecierpliwością. Juz każdy twoj film znam na pamięć.Jestem twoja wielką fanką sama chciałabym takie dzieła tworzyć niestety dopiero zaczynam swoja pasje do pazurków. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. aż nie wiem co powiedzieć - po prostu cudo ;o u mnie akurat na paznokciach jesienne semilaci ale chyba przy następnej wizycie poproszę moją ukochaną kosmetyczkę o coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne ale czarne zdecydowanie zastąpiłabym innym kolorkiem.

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *