wtorek, 4 października 2016

DIY Holo nails :: Jak zrobić holograficzne paznokcie? Holo Manix

Tyle nowości na rynku a tak mało czasu! Nie mogłam się doczekać aż ten efekt wpadnie w moje ręce jak i na to kiedy Wam go pokaże. Nie wiem jak to się dzieje, ale te pyłki są cudowne! Zaczynając od kameleonów przez syrenki po holo, Indigo naprawdę mnie zachwyca. Nie spodziewałam się, że aż tak to polubię. Tym razem Indigo ujęło mnie swoim Holo Manix. Nie byłabym sobą gdyby nie jakaś wariacja z tym efektem w roli głównej. Chciałam aby efekt holo wyglądał jeszcze ciekawiej, dlatego postawiłam na coś w stylu Negative Space.







 Czekałam na niego długo, odliczałam dni i w końcu jest! Mam na niego jeszcze wiele pomysłów, rewelacja. Jestem ciekawa czy wy macie już swój pyłek holo i jakie stylizacje z nim wymyśliłyście?

Na filmiku możecie zauważyć, że nakładam kolor czarny bezpośrednio na przygotowany paznokieć. Robię tak dlatego, gdyż na paznokcie mam położony żel więc baza nie jest konieczna. Jeśli Wy, macie naturalne paznokcie, najpierw będziecie musiały położyć bazę, ewentualnie jeszcze jakiś pół transparentny kolor.

Jeśli chcecie aby stylizacja była jedynie hybrydowa, nie lubicie piłować żelu to wzorek możecie zrobić za pomocą Topu Dry Top i to w niego wetrzeć Holo Manix.


Ten pyłek nakładamy na warstwę produktu bez dyspersji, ja najczęściej wybieram żele arte brillante i tak było także tym razem.

KLIK 


Tu macie link do mojego efektu Holo, Holo Manix KLIK
Wbrew pozorom nie tak łatwo go sfotografować, w każdym świetle HOLO prezentuje się inaczej.



Film



Dajcie znać czy któraś z Was próbowała już tego efektu na sobie? Pochwalcie się fotkami na moim FB !

PS. Co myślicie o małym rozdaniu?


Odette

11 komentarzy:

  1. ale to piękne, gdyby nie tutorial to nie wpadłabym jak to się robi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne są te pazurki!
    Zapraszam do mnie na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie próbowałam takiego zdobienia :)
    Czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite! Zdobienie piękne, a pyłek magiczny 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy nie chciałabyś może sprzedać małej odsypki pyłku ?:) Byłabym również zainteresowana chameleon alien :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super mani :) Zupełnie nie mój kolor, ale mimo wszystko z chęcią bym u siebie zobaczyła to, co Ty tutaj pokazałaś na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe, chociaż sama wolę jednak klasyczną elegancję na paznokciach. Zresztą moja praca wymaga ode mnie eleganckiego i minimalistycznego mani. Nie rozstaję się od dłuższego czas z hybryd effective nails. Mam je wypróbowane. Kolorki są właśnie idealne, no i trwałe :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *