poniedziałek, 24 października 2016

Snake nails 3D :: DIY step by step :: Paznokcie snake skin effect


Długo nie mogłam znaleźć zastosowania dla foli transferowej aż tu nagle dzięki szkoleniom u Ani Leśniewskiej  Indigo Ostrołęka  wpadł mi do głowy taki oto pomysł. Mam dziś dla Was mój ulubiony efekt węża w metalicznej odsłonie i w zdecydowanie jesiennym zestawieniu. Całość została wykonana na żelu Arte Brillante Tarantula.






Do odbicia folii niezbędny będzie produkt o silnej warstwie dyspersyjnej, u mnie w tym wypadku świetnie sprawdza się czarny Paint Gel Indigo. Robię wzór, utwardzam go przez 30 sekund w lampie led i dobijam folię ( Ja wybrałam srebrną, silver 01 od Indigo).

Kiedy wzór jest utwardzony a folia odbita przykrywam wszystko topem, w tym wypadku był do Dry Top. Teraz pozostaje mi wypełnić wzór kroplami z topu bez warstwy dyspersyjnej więc znowu jest to Dry Top.


Kiedy nakładam krople topu od razu "przymrażam" ją w lampie aby była wypukła a nie płaska i rozlana. Powtarzam tę czynność tyle razy ile uważam za słuszne. Wszystko dokładnie utwardzam i nowoczesny, jesienny Snake Effect gotowy!


Jak zawsze mam dla Was filmik krok po kroku jak powstało całe zdobienie. 


Pozdrawiam,
Odette!

12 komentarzy:

  1. Kurcze wyglądają świetnie,z resztą jak zawsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne, bardzo oryginalne :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny mani :) muszę kiedyś zrobić coś podobnego :)
    Pozdrawiam,
    MARLENAILS

    OdpowiedzUsuń
  4. Generalnie nie bardzo przepadam za tym zdobieniem, ale u Ciebie mi się podoba! Zresztą u Ciebie to mi się chyba wszystko podoba :d

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś do mnie to zdobienie nie przemawia, może dlatego, że wygląda tak mrocznie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny pomysł ;) U mnie folia transferowa leży i czeka, ale ja rzadko robię sobie hybrydy, więc to pewnie dlatego :)
    Bardzo oryginalne zdobienie. Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziwnie to trochę wygląda, ale robi efekt WOW! :D

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *