czwartek, 24 listopada 2016

Cute teddy bear nails :: DIY simply nail art :: Misie na paznokciach

Nie da się ukryć, że zbliża się okres świąteczny i to wielkimi krokami. Mój facebook obsypany jest świątecznymi wzornikami innych stylistek więc i ja wzięłam się do roboty. Tym razem są to małe słodziaki ubrane w szaliczki i ciepłe sweterki a dookoła nich pada śnieg. Tak uwielbiam ten klimat! Zima to moja ulubiona pora do zdobień! Jest tu tyle słodkości i mimo wszystko ciepła! Brokaty, gwiazdki, sweterki... tyle pomysłow chodzi mi po głowie. Dzis zostawiam Was z misio-myszkami :)






Całe zdobienie wykonałam żelami Arte Brillante na bazie słodkiego różu Gel Brush Rose Quartz.

Pędzelki które mi towarzyszyły to jak zawsze mój ukochany Aquarelle Sting oraz Master Nail Art 002

Wbrew pozorom nie jest to trudne do wykonania a jakie urocze! Mam dla Was filmik więc szybko zobaczycie co i jak. Żele Arte Brillante są do tego typu zdobień niezastąpione!


Wspomniany film:



Pozdrawiam!
Trzymajcie się cieplutko :)
Odette

10 komentarzy:

  1. Ale słodkie. Lubię takie urocze zdobienia, ale niestety mogę sobie jedynie takie pooglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te misie totalnie mnie zauroczyły~!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziak wzór! Wyglądają świetnie!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. maaatkoo jakie genialne zdobienie.. kiedy ja się nauczę robić takie rzeczy, też noszę żele ale z semilaca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przesłodkie :) Ty to masz talent <3

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *