sobota, 12 listopada 2016

Mandala nails step by step :: Hinduskie wzorki nail art na matowych paznokciach :: Złoty MetalManix


Po dłuższej przerwie spowodowanej chorobą powracam z hinduskimi, złotymi wzorami. Już od dawna chodziło mi po głowie takie zdobienie, postanowiłam się nim z wami podzielic. W roli głównej jest złoty Metal Manix na ciemnym, matowym tle. Jak wykonać takie zdobienie? Zapraszam do dalszej części posta i na filmik!





Do wykonania tego zdobienia użyłam dobrze znanego żelu do zdobień Sugar Effect oraz Hitu ostatnich miesięcy - Metal Manix. Zasady są proste :

Malujemy pazurki na wybrany kolor (w moim wypadku to Gel Brush, Sweet Poison )postępujemy tak jak przy wykonywaniu standartowej hybrydy. Ostatnią warstwę czyli utwardzony w lampie Top Coat przemywamy cleanerem a następnie matowimy polerką. Oczyszczone z pyłu paznokcie wzbogacamy o wymarzony wzorek. Malujemy całość wzoru, nie utwardzamy w międzyczasie ponieważ aby wszystko poszło zgodnie z planem, nasz wzór musi być mokry- nieutwardzony. Ja do wykonania wzoru użyłam pędzelka Master Nail art 002. Kiedy to co namalowałyśmy białym żelem Sugar nas zadowala, posypujemy całość złotym MetalManix i utwardzamy pazurki w lampie led minimum 30 sek./ UV 2min. Po utwardzeniu otrzepujemy pazurki z nadmiaru brokatu i nasze zdobienie jest gotowe!

Możecie próbować z różnymi kolorami podkładowymi, z różnymi kolorami Metal Manix, Syrenkami, bez ograniczeń! Indigo zapewnia nam mega wybór różności i cudowności więc nie ma rzeczy nie do stworzenia!



Prawda, że proste? Jeszcze obejrzycie filmik i wszystko okaże się jeszcze łatwiejsze!
Wasze klientki i Wy same będziecie zadowolone! Ja jestem, bardzo przyjemnie się nosi taki manicure i wbrew pozorom brokat o nic nie haczy i nie zaczepia, bądźcie spokojne!  :)




Pozdrawiam
Odette

15 komentarzy:

  1. Piękne one są! Takie orientalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, jakie piękne *-* Zakochałam się i nie mogę przestać patrzeć. Ale jak się ma takie cudowne pazurki to nie dziwne ;) Pozwolisz, że kiedyś się zainspiruję? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne są, bardzo bardzo bardzo mi sie podobaja! :) :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne te wzorki, w moim guście :) !

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudowne! Nie mogę oderwać oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdobienie faktycznie ekstra, ja nie mam niestety talentu do takich wzorków. ostatnio kupiłam efekt lustra semilaca i to moja ulubiona ozdoba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo oryginalne! Widziałam tutorial na YT, proste w wykonaniu a efekt końcowy robi niesamowite wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *