czwartek, 24 listopada 2016

Paznokcie w kolorze pink gold :: Chevron nails art :: Jak zrobić efekt szronu?

Kochane, też nie możecie doczekać się świąt? Ja tak bardzo ich oczekuję, że tym razem zmalowałam dla Was bombki na paznokciach! Czyż nie wyglądają podobnie? Całość wykonałam na bazie Metal Manix Pink Gold a na wierzchu wzorek Sugar Effect oraz przezroczysty akryl, prosta sprawa a zabawa niesamowita! Na dole posta znajdziecie link do filmiku krok po kroku :)





Jak już wspomniałam moją bazą jest Metal Manix Pink Gold, jeden z piękniejszych kolorków Metal Manix!

Na palcu serdecznym oraz małym, zamiast wetrzeć metal Manix w warstwę dyspersyjną, posypałam mokry kolor pyłkiem i tak utwardziłam. W ten sposób powstał tzw. Efekt Szronu o szorstkiej (ale bez przesady) strukturze.


Dobrze Wam znany Sugar Effect także poszedł w ruch, niezbędnik każdej wzorkomaniaczki :)


Ostatnio nowością u mnie jest przezroczysty akryl. Nie zajmuje się pazurkami akrylowymi (może kiedys zacznę) Potrzrebuje tego produktu głownie ze względu na wzorki, uwielbiam efekt o szorstkiej strukturze, nic na to nie poradzę! :)  Wbrew pozorom nie zahacza on  o włosy czy ubrania, jesteśmy bezpieczni! Jesli się zabrudzi to łatwo można wyczyścić podczas zwykłego mycia dłoni :)


Tyle inspiracji zdobywam na szkoleniach Indigo, że głowa mnie boli z nadmiaru informacji. Naoglądam się pięknych rzeczy i nie mogę w nocy spać, też tak macie? Indigo uzależnia, nie da się nie kochać tych ludzi! Kto był na szkoleniu ten wie <3
Już nie mogę doczekać się kolejnego szkolenia, przywiozę Wam z niego trochę fotek i podzielę się wiedzą.


Film





Już tworzy się post na temat już odbytych szkoleń, moich wrażeń, także oczekujcie! 

Pozdrawiam,
Odette

13 komentarzy:

  1. No piękne bombeczki :)Sugar to niezbędnik każdej stylistki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, jak to pięknie wygląda *-* Ależ zazdroszczę talentu. Wykonanie takie zdobienia to dla mnie mission impossible. Ale chciałabym kiedyś chociaż w małym stopniu przybliżyć się w umiejętnościach do takich cudowności. No, aż się napatrzeć nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdobienie! Naprawdę robią wrażenie i to nie małe! :) Świetny efekt! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam świąteczne paznokietki ja w tym roku chyba postawię na czerwonego perłowego semilaca z dodatkiem srebra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze perfekcja ;) Nic tu nie można dodać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycające zdobienie! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdobienie! Takie zimowo-świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękności zimowe, bardzo podobają mi się zastosowane tutaj efekty <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdobienie - jak zawsze perfekcyjne:-) Bardzo lubię takie kolory szczególne zimą. Ja znalazłam prosty sposób na koronkowe zdobienie folią transferową, które muszę wypróbować http://www.modoweinspiracje.pl/2016/12/06/koronkowy-manicure-hybrydowy-roz-czern/ . Wygląda pięknie i jest łatwe do zrobienia nawet dla początkujących. Ktoś może próbował przykleić folię transferową bez tego specjalnego kleju?

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *