wtorek, 13 grudnia 2016

Pastelowe ombre BEZ GĄBKI! :: DIY knitted Ombre nails :: Szron, sweterek

Był filmik więc musi być też post! Kocham sweterki, kocham posypywanie mokrego wzoru akrylem/ syrenką więc nie mogło zabraknąć w zimę tego typu zdobienia. Jest bardzo łatwe w wykonaniu i dość efektowne. Mając do tego dobrej jakości produkty Indigo można kombinować na wszystkie sposoby i to mi się podoba!





Tak jak zobaczycie na filmiku, nie wiele potrzeba aby otrzymać fajny efekt. Ja mój sweterek urozmaiciłam o OMBRE które zrobiłam bardzo szybko i to bez użycia gąbeczki! Na tym cukierkowym tle można zacząć tworzyć!

Piękne ombre pokryłam topem ( Top do jasnych kolorów żelowych wg mnie najlepszy to WET LOOK a do hybryd standardowy Top Coat hybrydowy) . Po utwardzeniu przemyłam cleanerem Wipe Off i zabrałam się za przygotowanie mieszanki którą zaczynam "dziergać" sweter.

Pasta Nail Art + kolor i malujemy, jeśli chcecie by wzór był grubszy, bardziej wypukły-dajcie więcej pasty lub nałóżcie więcej warstw. Ja użyłam Gel Brush Rose Quartz po całości i Arte Brillante Carmel Cake do cieniowania.


Do malowania wzoru przydadzą Wam się pędzle Master nail art 002 lub 004 :)
Akryl bezbarwny który został przeze mnie użyty to Fashion Clear od mojego ukochanego Indigo.



Zapraszam Was serdecznie na filmik jeśli jeszcze go nie widzieliście, wtedy wszystko stanie się jasne. Polecam szczególnie moje nowe odkrycie czyli Pastę Nail Art , na filmie przyjrzyjcie się jaka jest gęsta i cudowna!

Jeśli moje filmiki Was chociaż trochę inspirują to strony na fb, instagramie instruktorek Indigo powalą Was na kolana! Ja  zawsze zbieram szczękę z podłogi i czekam na kolejne prace i wzorniki. Laski z Indigo rządzą! 

Zapragniecie szkoleń w tym Teamie tak jak ja :)
A może któraś już była?




Buziaki i do następnego :)
Odette


9 komentarzy:

  1. Aż się ciepełko zrobiło :) Piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne. Uwielbiam ten wzór sweterka. Jedno ze zdobień, które bardzo zachęca mnie do zainwestowanie w zestaw do hybryd :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne <3 Uwielbiam Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdobienie!
    I zgadzam się, prace dziewczyn z teamu Indigo są niesamowite, obserwuję je we wszystkich social media i zawsze się zachwycam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny sweterek <3 niesamowicie zgrane kolorki !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdobienie! Uwielbiam takie sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zamówiłam sobie matowy top semilaca i już się ni mogę doczekac bo chcę porobić trochę sweterkowych zdobień <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że lubisz lakiery Indigo:-) A słyszałaś może o lakierach hybrydowych dostępnych w drogeriach takich jak Hebe czy Rossmann? Natknęłam się na ich recenzję na http://www.modoweinspiracje.pl/2016/12/28/lakiery-hybrydowe-ingrid-hybrid-ultra-dostepne-drogeriach-hebe-recenzja/ Zapowiadają się obiecująco.

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *