piątek, 30 grudnia 2016

Winter Landscape Nail art | Zimowy krajobraz na paznokciach | Easy Micropainting

Uwielbiam malować krajobrazy więc nie obeszło by się bez tego i tym razem. Zimowy krajobraz jest jednym z piękniejszych, bardzo mnie inspiruje. Niestety śniegu u nas niewiele więc chociaż pazurki będą nadrabiały straty.




Do wykonania stylizacji użyłam jak zwykle produktów Indigo. Seria Arte Brillante spisała się tu jak zawsze rewelacyjnie, szczegóły i cienie to ich zasługa. Mają piękne kolory! Mój  ulubiony to Tarantula :)

Do tła natomiast użyłam hybryd Gel Polish, Paris Blue, Pan Ananas oraz Aquarius.


Ukochane pędzelki bez których jak bez ręki czyli Master Nail Art 004,002 i Aquarelle Sting :)


Pozostałe dwa pazurki oprószyłam szronem, czyli połączenie mokrego, białego lakieru z pudrem akrylowym.


Mam oczywiście tutorial na którym możecie zobaczyć jak to zdobienie powstało krok po kroku i zrobić je sobie samemu. Nie jest trudne, zobaczycie.



Trzymacie się ciepło!
Odette

8 komentarzy:

  1. Te paznokcie to małe dzieła sztuki. Piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Malujesz takie cudeńka! Piękne :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze się zachwycam takimi obrazkami na paznokciach! Ja to nie potrafiłabym ładnie zwykłej linii narysować, żeby nie była krzywa :D

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *