niedziela, 15 stycznia 2017

Boho Nails for carnival :: Colourful carnival Nail art tutorial ::


Czasem nic nie poprawia mi humoru lepiej niż kolorowy manicure! Tak było i tym razem, potrzebowałam solidnej dawki koloru i oto efekt. Pazurki wyszły trochę w klimacie boho, ale w czasie karnawałowym spisuje się to całkiem niezłe.





Nie miałam wątpliwości jakich produktów użyję do realizacji mojego szalonego pomysłu. Jedna myśl -Arte Brillante Indigo!

Piękne, intensywne i gęste kolory bez warstwy dyspersyjnej to jest to! Na zmatowiony top wystarczyło nałożyć wzór i utwardzić, nie ma konieczności pokrywania wzoru topem, z pewnością nic nie stanie się z naszym zdobieniem! Indigo, wy to potraficie mnie oczarować!

Zdobienie jest banalnie proste i szybkie! myślę, że poradzicie sobie nawet lewą ręką :) Jeśli same jesteście stylistkami, Wasze klientki z pewnością będą zachwycone! Możliwości kolorystycznych jest całe mnóstwo, Indigo posiada z tej serii wiele kolorów.

Jako bazę pod wzór użyłam hybrydy z kolekcji Indigo Natalii Siwiec w kolorze Paris Blue, ten kolor jest takim kozakiem, że nie da oderwać się od niego oczu! Jestem w nim zakochana, na żywo jest jeszcze bardziej intensywny.


Ponadto użyłam kilka cyrkonii dla dopełnienia efektu.


Zapraszam Was na filmik jak szybko i łatwo można samemu stworzyć takie zdobienie :)


Pozdrawiam!
Odette

10 komentarzy:

  1. Przepiękne paznokcie ;) bardzo podoba mi sie ich kolor i zdobienie :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo fajne! :)
    Uwielbiam Twoje zdjęcia i filmy! Czym oświetlasz paznokcie? Zdjęcia wyglądają jak w środku bezchmurnego dnia :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Tak sobie oglądam i myślę, że niektórzy to mają talent :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, wygląda to obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na prawej ręce też Pani tak pięknie wychodzi ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne! <3 obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. co to za cudooo ? zazdroszczę talentu, ja nawet najprostszych wzorków nie umiem zrobić dlatego jedyną ozdobą dla mnie są brokatowe lakiery :P dobrze, ze semilac ma dużo takich w swojej kolekcji :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze pełen profesjonalizm:-) Czekam na inspiracje walentynkową!:-) Polecam też zajrzeć na http://www.modoweinspiracje.pl/2017/02/07/walentynkowy-manicure-hybrydowy-produktami-nails-company/ tam znalazłam już kilka paznokciowych inspiracji, a ta na Walentynki opisana jest krok po kroku.

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *