środa, 11 stycznia 2017

Easy Carnival Nailart


Te zdobienia widzieliście już zapewne przed sylwestrem na moim kanale. Temat karnawałowy jest jak najbardziej aktualny więc post także się przyda. Miłość do błyskotek i szaleństwa mogła zostać rozwinięta na całego! Indigo zalało nas klientów wspaniałymi dodatkami, brokatami, efektami, że kilka dni mi zajęło wymyślenie jednego motywu przewodniego! Mam jeszcze alternatywną wersję ale to niebawem :)







Uwielbiam chłodne odcienie więc sama zdecydowałam się na srebrno czarne połączenie. Na kanale zobaczycie jak wzorek został stworzony, tu opowiem Wam jak powstał srebrny kolor.

Najpierw przygotowanego paznokcia pokryłam moim ukochanym odcieniem Gel Brush Can't Speak French i w jego warstwę dyspersyjną wtarłam srebrny Metal Manix. Kiedy pozbyłam się szczoteczką nadmiaru brokatu, pokryłam to żywe srebro topem  (ważne by miał dyspersję gdyż będzie nam potrzebna!) Teraz do mojej lepiej warstwy utwardzonego topu przykładam srebrną folię, niestarannie i nieregularnie. Całość oczywiście zabezpieczam topem i gotowe! Mi ten efekt bardzo przypadł do gustu.

Świetnie będzie wyglądać także w złotych odcieniach.


Nie będę Wam zdradzać jak powstało zdobienie jak juz wspomniałam, niżej wrzucam link żebyście sami zobaczyli. Powiem tylko, że zakochałam się w zdobieniach na tle Cat Eye,  Good Nite od Indigo! Pasuje i do srebra i do złota czy w pojedynkę. Mam go nawet teraz na stopach! 👌



I jak Wam się podoba takie błyszczące, karnawałowe zdobienie? 

Film


A może by tak zacząć nagrywać "face to face" , filmy z ulubiencami, hitami, i totalnymi must have, ciekawostki itd. Co Wy na to? 

Pozdrawiam!
Odette


11 komentarzy:

  1. Wszystkie te zdobienia dają efekt WOW! :) Na pewno nie jedna osoba patrząc na nie myśli sobie, jak ona to zrobiła! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle tworzysz cudowności :)
    ps. postanowiłam założyć swojego bloga: http://nail-crazinesss.blogspot.com
    Zapraszam do odwiedzania, obserwowania i komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne paznokcie :) Naprawdę zdolniacha z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wzory. Wyglądają na mono skomplikowane i pracochłonne, a efekt końcowy wspaniały:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pomysłowo! Pozdrawiam cieplutko! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Każde zdobienie jest cudowne i na pewno wykorzystam któreś na swoich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się te zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piekne pazurki, pomysl trafiony w 10 ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam błyszczące paznokcie. Dziś widziałam informację o pojawieniu się nowej kolekcji semilaca http://www.modoweinspiracje.pl/2017/01/13/semilac-danceflow-nowa-kolekcja-lakierow-hybrydowych-2017/Świetne kolory, chyba jakieś zamówię, żeby mieć na karnawałowe imprezy.

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *