poniedziałek, 23 stycznia 2017

Wedding nails flowers & gold :: How to MAKE EASY flower on nail? :: Ślubne paznokcie

Po szalonych karnawałowych kolorach i wzorach na paznokciach postanowiłam uspokoić wizerunek tym delikatnym zdobieniem. Pastelowy róż z nutką złota zestawiłam z białym ornamentem i złotą folią transferową.








Kolorem podstawowym na którym bazuje cały mój manicure jest Gel Polish  Pom Pom oczywiście od Indigo. Od dawna myślałam jak wykorzystać ten kolor i oto nadszedł na niego czas! Czyż nie jest piękny? Pastelowy róż z subtelną, złotą nutką. To na nim wykonałam biały ornament jednak postanowiłam aby tło było matowe. Dla stworzenia matu użyłam polerki (zmatowiłam utwardzony i przemyty cleanerem top) W wybrane miejsce dodałam kilka cyrkonii Swarovskiego, klej Indigo jest najmocniejszy z jakim miałam do czynienia, cyrkonie nie do zdarcia, przeszły test sprzątania, mycia włosów i zmywania i mogę z czystym sumieniem zapewnić Was, że nie ma obaw, aby cyrkonie odpadły aż do kolejnego zdobionka!


Nie mogłam się powstrzymać i na pozostałe paznokcie dodałam złotą folię transferową, kocham te folie i to jaki efekt dają!




Na filmiku zobaczycie jak wykonuje to zdobienie krok po kroku, banalnie prosta sprawa. Jestem pewna, że każda z Was która dostanie do ręki pastę Nail Art zakocha się w niej i pobudzi swoją wyobraźnię do działania. Jest gęsta - prawdziwa pasta. Ma wiele zastosowań, możenie tworzyć nią odstające wzory, świetna do "sweterkowych" stylizacji, możenie mieszać z nią kolory Nail Art, hybryd czy Gel Brush aby zwiększyć ich gęstość przy zdobieniach. U mnie nie może jej zabraknąć.

Obejrzyjcie filmik i dajcie znać kogo zainspirowałam? :P


21 komentarzy:

  1. Zawsze szalenie podobają mi się Twoje paznokcie, ta precyzja z jaką wykonujesz wszystkie manicure, ale tym razem ta propozycja nie trafia kompletnie w mój gust. Kwiatki piękne, kolorystyka delikatna i cały efekt subtelności zepsuła folia :p Gdyby nie ona, dalej pozostawałabym w zachwytach :D No ale cóż, każdemu się nie dogodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że tak! Ja czasem lubię sobie zaszaleć i coś tam dołożyć, ale masz racje, bez folii zyskały by na subtelności :)

      Usuń
    2. Na zdjęciu folia wygląda na zieloną :D Nie wiem, może mój monitor jest jakoś źle ustawiony i początkowo sam ten kolor mnie tak... powalił :D Ale potem czytam, folia złota i mały szok :D

      Usuń
    3. haha może faktycznie monitor oszukuje, bo ja u siebie doszukuje się zieleni ale nie widzę :D złota zdecydowanie :P

      Usuń
  2. Mi tak jak poprzedniczce nie bardzo pasuje tu folia:)
    A tak poza tym to cudne są😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja tak kocham te folie, że to było ode mnie silniejsze! :D

      Usuń
  3. (pomijaąc maluszka) PIĘKNE JAK ZAWSZE! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiaty przepiękne. Ja osobiście nie dawałabym folii. Bez niej mani byłby delikatniejszy, subtelniejszy i jak dla mnie po prostu śliczniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne! I ciekawe połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to wygląda ;) Czy podobny efekt można uzyskać farbkami akrylowymi , nie będą odpadać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie da rady farbkami bo nie będzie się to trzymać, pierwsze mycie rąk zniszczy wzór. Trzeba by było zabezpieczyć topem ale to już nie będzie to samo :)

      Usuń
  7. Kurde ale piękne!Ty to masz mega wizję na te wszystkie zdobienia <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne:) Twój blog jest niezwykle inspirujący, od dziś jestem kolejną stałą czytelniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne ;) Tutorial widziałam już wczoraj ;) Jak troszkę popróbuję to może zainspiruję się i zrobię coś podobnego na wesele koleżanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko mi się podoba, jednak myślę, że ta folia nie pasuje do tego delikatnego manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba to zdobienie, zapisuję w inspiracjach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne są, ta biel na kwiatach tak ślubnie się kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  14. wymarzone mani na ślub, ciągle noszę nudziaki z semilaca więc kolor również jest dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *