poniedziałek, 20 lutego 2017

Pasta Gel :: Żel dekoracyjny Nail Art Indigo

Bardzo lubię pokazywać Wam szybkie, proste ale efektowne zdobienia i z takim właśnie przybywam! Kilka prostych kroków które dodadzą uroku każdym paznokciom. Kolejny raz w roli głównej występuję biała pasta Nail Art od Indigo.





Kocham ornamenty, z pastą Nail Art wykonywanie ich to czysta przyjemność. Przy tak drobnych wzorkach rozcieńczam sobie pastę żelem Sugar Effect bądź żelem X white aby wzór był bardziej precyzyjny gdyż pasta sama w sobie jest bardzo gęsta.

Do wykonania zdobienia świetnie sprawdzą się pędzelki Indigo master nail art 004,005,002 :)



Łatwo się domyślić jak powstano to zdobienie, mimo to mam dla Was film :) Moja wersja białych ornamentów jest delikatnie wypukła, nie pokrywałam jej już topem aby nie zniwelować tego efektu. Przy tym produkcie nie ma konieczności zabezpieczania wzoru topem, z pewnością nic złego mu się nie stanie.  Jeśli chcecie, możecie zrezygnować z efektu płaskorzeźby i namalować wzór płaski, wtedy nie zapomnijcie o pokryciu go topem. Indigo w swojej ofercie posiada mnóstwo wspaniałych produktów a ten jest zdecydowanie wysoko na mojej liście ulubieńców!

Próbowałyście już tej pasty?


Zapraszam Was na filmik 


Pozdrawiam
Odette

19 komentarzy:

  1. Ale cudownie wyglądają te pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość prezentuje się genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu idealne! Eleganckie i z klasą - dobre na każdą okazję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo elegancko wyglądają - a jeżeli ktoś ma problem z przesuszoną skórą dłoni polecam serdecznie filtr prysznicowy z systemem kdf - daje on tak uzdatnioną wodę że nie trzeba już wsmarowywać nawilżających kremów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspanialy manicure - ja jestem pod mega wrazeniem :) Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super te pazurki :)ega podoba mi sie ten niby delikatny efekt

    OdpowiedzUsuń
  7. Tarjoamme korjaamiseksi hoitoon erilaisia terveysongelmia, käyttämällä huume, joka on annettu ja viljaa voi parantaa taudin täysin.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  8. mam taki żel z semilaca i super łatwo robi się nim wzorki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Eleganckie i urocze zdobienie, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *