czwartek, 9 lutego 2017

Unicorn powder DESIGN :: Jak zrobić zdobienie z HOLO manix?

Holo Manix skradł serce wielu z nas, bardzo lubię po niego sięgać więc pomyślałam, że to jest ten moment. Położenie go na cały pazurek byłoby zbyt oczywiste, postanowiłam pokombinować.



Nie można nie kochać tego pyłku! Wygląda jak z bajki w każdej odsłonie. Ja postawiłam na paski holo na ciemnym tle. Banalnie proste zdobienie a efekt dość nietypowy, to lubię!

W dosłownie parę minut możecie zmalować sobie coś oryginalnego i to bez problemu na prawej i lewej ręce :))


Zeby nie było wątpliwości pyłek którego użyłam znadziecie tu, to dokładnie to HOLO od Indigo daje tak bajkowy efekt.

W co wtarłam Holo Manix? W produkt bez dyspersji, Indigo ma całą serie żeli bez dyspersji z których skorzystałam (Arte Brillante Black Poison)  a jeśli nie macie / nie używacie tych żeli możecie równie dobrze poradzić sobie topem bez przecierania np. Dry Top




Pędzelek Master Nail Art od Indigo to hit nad hity! Używam go niemalże do wszystkiego, przy tym zdobieniu także. Niech się wypowie ktoś kto tez go miał w swoich łapkach czy ma podobne odczucia, nowa miłość!

Zapraszam na film w którym zobaczycie jak zdobienie powstawało :)


Pozdrawiam
Odette

9 komentarzy:

  1. Holo dla mnie jest samo w sobie cudowne i nie potrzebuje nawet zdobień :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze go kupić! Wygląda po prostu obłędnie. Fantastyczne zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt wyszedł :)Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne sa te pazurki <3!!! pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! i już mi głupio z tym moim lakierem zwykłym na pazurach:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda to mega! W słońcu to w ogóle pewnie jest szał :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja do pyłków używam zazwyczaj topu noo wipe semilaca

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *