wtorek, 14 lutego 2017

Wet Roses SHARM EFFECT step by step on nails :: Róże na mokro tutorial

Sharm Effect ostatnio podbija paznokciowy świat i nic dziwnego. Piękne, proste i efektowne zdobienie musiało zrobić furrorę! Ja zabrałam się za to dość późno ale chodziło za mną od dawna!
Nie znalazłam lepszych produktów do wykonania tego zdobienia niż te które oferuje Indigo.






Czego potrzebujemy?
Z pewnością żelu X white na którym kolory rozlewają się niesamowicie! Do stworzenia różyczek wybrałam Gel Polish Bed of Roses z kolekcji Natalii Siwiec. Równie pięknie rozlewają się żele Arte Brillante. Wszystko od mojego ukochanego Indigo :)

Pamiętajcie, że X white musi być mokry/ nieutwardzony w momencie nakładania Gel Polish/Arte Brillante.


Zdobienie które rozmyło mi się tak jak chciałam umieszczam w lampie, po utwardzeniu pokryłam wszystko topem Wet Look (obecnie mój ukochany top do wykończenia paznokci żelowych)




Tak jak zawsze umieszczam filmik prosto z mojego kanału YT abyście mogły zobaczyć jak to robię, krok po kroczku :)


Pozdrawiam
Odette

11 komentarzy:

  1. róże przepiękne, ahhhhhh cudowne! ale frencz też bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mega! Kochana te róże wyglądają jakby jakoś świeciły ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne! Muszę spróbować takie zrobić

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu, jaki cudny efekt *.* :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam już filmik, bardzo mi się podoba to zdobienie! Muszę tej metody spróbować na zwykłych lakierach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zdobienie! chciałabym mieć takie zdolności i zrobić takie zdobienie semilackami <3 chyba kosmetyczka musi mi wystarczyć :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne! Chcę spróbować takie zrobić! Czy żel x-white można zdjąć jak zwykły lakier hybrydowy?

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *