poniedziałek, 6 marca 2017

Geometric nails with chameleon ombre :: Ombre z efektem kameleona

Widziałyście mój poprzedni filmik i post z pyłkowym ombre? Nie byłabym sobą gdybym nie zaszalała i nie wykorzystała tak ciekawego tła. Postawiłam na geometryczne, białe wzory które już z daleka przykuwają uwagę.





Nie ma tu żadnej filozofii, domyślacie się na pewno. Cienkim pędzelkiem Master nail art Indigo o numerku 005 zrobiłam białe, geometryczne wzory . Do białych wzorów użyłam żelu Sugar Effect , całość pokryłam topem Wet Look.
Mam dla was film w którym zobaczycie jak to zrobiłam krok po kroku.



Kocham takie wzory, nie mogłam ulec tej pokusie! Niestety druga ręka nie doczekała się tego samego, nie starczyłoby mi dnia :D Polecam pokazać tutorial swojej stylistce, koleżance - co dwie dominujące ręce to nie jedna !


5 komentarzy:

  1. Zdobienie takie proste, ale dzięki temu tłu i zastosowaniu tak dużego kontrastu wygląda na prawdę genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłęd! Boskie zdobienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupełnie nie moje klimaty, ale muszę przyznać, że ciekawy pomysł.

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *