wtorek, 18 lipca 2017

馃尮馃拝 Sugar Effect Roses 馃拝馃尮 Odette Swan


Mam dla Was zdobienie, kt贸re darz臋 szczeg贸ln膮 sympati膮. Jest to Sugar Effect. Posypany kolorowym akrylem 偶el Sugar Effect od Indigo to magia, kt贸rej zdj臋cia nie potrafi膮 odda膰 w zupe艂no艣ci!





Je艣li zdj臋cia tego efektu Wam si臋 podobaj膮 to na 偶ywo byliby艣cie jeszcze bardziej zachwyceni, nie przesadzam.

Nie wiecie co to za metoda? Ju偶 t艂umacz臋.

Sugar Effect jest bardzo popularny od kilku lat. Najfajniej prezentuje si臋 na czarnej podstawie, ale mo偶na szale膰 z kolorami podk艂adu jak nam si臋 tylko podoba.

Najpierw nak艂adam czarny kolor, nak艂adam na niego top bez dyspersji lub je艣li dyspersje posiada przemywam j膮 cleanerem (najlepiej Wipe Off Indigo) tak aby nic si臋 nie klei艂o a b艂yszcza艂o.
Na takiej podstawie zaczynam robi膰 wz贸r za pomoc膮 偶elu Sugar Effect Indigo (mega napigmentowany) i kiedy ju偶 jest gotowy, nie utwardzamy go tylko zaczynamy na ten mokry produkt sypa膰 kolorowy akryl. Zaczynaj膮c od do艂u sypie troszk臋 jednego koloru, p贸藕niej kolejny i kolejny a偶 uzyskam fajne po艂膮czenie. Kolor贸w mo偶ecie da膰 dowoln膮 ilo艣膰, to ju偶 zale偶y od Waszej wyobra藕ni.


Kiedy juz wszystko zosta艂o posypane - utwardzamy, polecam d艂u偶ej. Ja utwardzam 60 sekund w lampie dual led Indigo.
Kiedy minie czas naszego utwardzania, zmiatamy nadmiar akrylu i mo偶emy cieszy膰 si臋 pi臋knym i mega trwa艂ym, kolorowym zdobieniem.






Oczywi艣cie mam tez kr贸tki tutorial dla Was, zerknijcie i dajcie zna膰 czy nadal ze mn膮 jeste艣cie! Czekam te偶 na Wasze propozycje, co chcia艂yby艣cie zobaczy膰 a ja taki film nagram :)  

Buziaki! Odzia

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzi臋ki! Naprawd臋 przyjemnie si臋 je tworzy <3

      Usu艅
  2. Przepi臋kne jest to zdobienie

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ty kochasz sugar, a on Ciebie! W艂a艣nie na Twoim blogu zawsze si臋 nim zachwycam! Perfekcyjny duet :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Opakowa艅 po tym produkcie mam chyba najwi臋cej :D :P Dzi臋kuj臋 Kochana <3

      Usu艅
  4. Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuuj臋! Bardzo si臋 ciesz臋, 偶e Ci sie spodoba艂y :)

      Usu艅
  5. Bardzo mi si臋 podobaj膮 ;-)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Prosty i 艂atwy spos贸b na uzyskanie pi臋knego gradientu na wzorze.
    Zdobienie pi臋kne, r贸偶e, t艂o i dob贸r kolor贸w akrylu - dla mnie idealne :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. zdobienie troch臋 nie w moim klimacie :P ale mam kilka py艂k贸w i musze w ko艅cu zam贸wi膰 no wipe semilaca

    OdpowiedzUsu艅

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomo艣膰 *