piątek, 21 lipca 2017

Szybkie zdobienie strukturalne :: Pasta Nailart White Indigo :: Odette Swan

Kolejne szybkie zdobienie które być może Wam się przyda. Film który stworzyłam też jest szybki, obiecuję się poprawić i robić to trochę wolniej ale mam nadzieję, że coś się z tego uda wyciągnąć :)
Zdobienie strukturalne, pięknie prezentuje się w rożnych wersjach kolorystycznych, ja wybrałam delikatny fiolet, hybrydka Ciao Bella od Indigo -nie mogłam mu się oprzeć!



 Co jest ważne przy takim zdobieniu?
Moim zdaniem hitem jest biała Pasta Nailart Indigo. Zawsze sięgam po nią kiedy chce uzyskać wypukłości tak jak w tym wypadku. Zagęszczam sobie w ten sposób hybrydy i nie tylko i wtedy taką mieszanką maluję wzory strukturalne. Zimą rewelacyjny sposób do tworzenia sweterkowych wzorów!

Jeśli nie macie pasty możecie kombinować z Sugar Effect Indigo, nakładać więcej warstw ale naprawdę warto zainteresować się tym produktem , efekt będzie lepszy i szybszy do osiągnięcia. Jeśli często wykonujecie zdobienia strukturalne to pokochacie pastę Nailart bardzo szybko. Poza tym zastosowan ma wiele innych, na pewno pokaże je Wam w moich przyszłych filmach!

Miałyście już do czynienia z tą pastą? Jak jej używacie?
Jesli chcecie, mogę zrobic osobny film na jej temat :)


Do następnego!
Odzia

13 komentarzy:

  1. O rany! Piękne! ;-) Super efekt daje ta pasta. Nie miałam z nią jeszcze do czynienia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! <3 Jeśli będziesz miała okazję to spróbuj, jest fajna !

      Usuń
  2. piękne połączenie kolorów i fantastyczne wzorki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana, uwielbiam takie delikatne połączenia :)

      Usuń
  3. Świetny efekt i piękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! z tą pastą to przyjemna sprawa, nie trzeba poprawiać wzoru 10 razy żeby uzyskać wypukłość :)

      Usuń
  4. Pieknie kochana ;* :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nailarty są aktualnie moim uzależnieniem haha zrobiłam już 3 wzorniki
    PS. ja mam produkty z semilaca

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *