piątek, 29 września 2017

Boho Swan Nails :: Easy nailart tutorial :: NEW! Mama Style by Indigo :: Odette Swan


Był niebieski ptak a teraz czas na mojego ulubionego łabądka! Uhonorowałam go pięknym tłem w kolorze delikatnego różu z najnowszej kolekcji Indigo Mama Style ( kolory mnie powaliły swoją delikatnością i mega kryciem! )

Na filmiku z tutorialem który znajdziecie na końcu tego postu zobaczycie też najnowsze kolorki które Indigo wypuściło na rynek, można się zakochać jeśli uwielbiacie kolorki nude! 
 Tak jak poprzedni boho zwierzak tak i łabądek jest bardzo łatwy do odtworzenia. Wystarczy sonda i ulubiony pędzelek i klimatyczne zdobienie gotowe. Nie potrzeba tu trudnych technik, mieszania kolorów i innych tricków, przy takich wzorach bardzo łatwo można wyzwolić w sobie artystę i ponieść się fantazji. Nie musicie robić wszystkiego mega równo i realistycznie, ma panować artystyczny nieład.

Jeśli jesteście ciekawi jak wygląda malowanie takiego słodziaka w praktyce oraz jakich kolorów użyłam to koniecznie obejrzyjcie ten filmik i odezwijcie się w komentarzu, będzie mi ogromnie milo!


Do następnego!
Odzia

1 komentarz:

  1. Świetny pomysł ;-) Wyglądają bardzo ładnie i uroczo!

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *