piątek, 1 września 2017

Cute Watermelon Nails :: Easy nailart tutorial :: Odette Swan

Kochani, co powiecie na owocowe zdobienia? U mnie troszkę inaczej niż wszędzie. Moje owocki są bardziej  kreskówkowe , proste w wykonaniu. Mam dla Was tutorial arbuzika wykonany głownie hybrydkami Gel Polish od Indigo.






 Wszystko jest banalnie proste.
Najpierw przy pomocy żelu Arte Brillante Black Poison od Indigo wykonuje kontur owocka. Następnie używam hybryd gel polish i sondy wypełniając kontury. Użyłam dosłownie trzech kolorków.

Mój arbuzik ma pestki w kształcie serduszek, urocze prawda? <3


Całość pokryłam Matowym Topem Matte Top Uv od Indigo, uwielbiam go. Matt który daje jest obłędny i bardzo mi odpowiada, używam go prawie w każdej mojej stylizacji w ostatnim czasie :)

Nie mogło by obyć się bez tutorialu więc znajdziecie go na końcu tego postu, koniecznie wbijajcie i piszcie w komentarzach co myślicie :)


Buziaki!
Odette

5 komentarzy:

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *