sobota, 9 września 2017

Velvet Roses Nailart :: Acrylic Powder Indigo Nails :: Odette Swan


Przedstawiam Wam bardzo subtelne zdobienie które skradło moje serce. Całość przypomina welur, nie sądzicie? Bardzo chciałam dodać mu maksymalną ilość uroku i słodkości więc wybrałam do jego wykonania bardzo jasny kolor Indigowej hybrydki i wzór tłoczonych różyczek.




Jak wykonać to zdobienie krok po kroku dowiecie się z filmiku który zamieszczam jak zawsze na końcu mojego posta.

Po krotce opisze Wam co tu się wydarzyło. Różyczki wykonałam mieszając Gel Polish Indigo w kolorze Starwberry Milk z białą pastą Nailart , dzięki temu łatwo mi było osiągnąć wypukłe elementy. Możecie uzyc także Sugar Effect Indigo ale będziecie potrzebować więcej warstw .



Kiedy wypukły wzór był gotowy i nadal mokry, posypałam to akrylem a dokładniej Coverem NO 2  od Indigo  w brzoskwiniowo różowym odcieniu i dopiero wtedy utwardziłam minutkę w lampie dual


Zapraszam Was do obejrzenia filmiku i czekam na Wasze komentarze co o tym myślicie :)



Buziaki!
Odette

1 komentarz:

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *